Gå til innhold

mistet følelsene i brystvortene, noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

født for snart 1 år side, vi sleit med amming, ble utrolig sår og fikk brystsopp. endte opp med flaskebarn så og si fra dag 1. nå har jeg ikke føleser i brystvortene, har vært sånn i mange mnd, kjenner nesten ikke hvis jeg klyper meg i de, blir ikke ophisset som før når sambo koste med dem når vi skal ha sex...

noen som veit hvorfor det er sånn? er ikke bekymret eller noe, men noen som har opplevd dette og fått følelsen tilbake? kan nevne at jeg har avflatende brystvorter, de kommer nesten ikkee ut hvis det er kalt osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekker opp hånda ! Har ammet i snart et år og har ikke snev av følelse igjen... Før var en dusjstråle nok til at det sittret i hele meg, nå er puppene mine "døde" !! =( Anere ikke om det noen gang blir som før...sikkert ikke...

Skrevet

Jeg hadd oversensitive bryster før jeg fikk unger og jeg klarte ikke at mannen tok på dem. Under og etter å ha ammet første unge i 1 år var de blitt ganske følelsesløse men da kunne mannen ta på bem og jeg likte det. Nå etter å ha ammet ungen nr.2 i over 1 år er de så og si helt følesesløse.

Skrevet

Har fortsatt følelse i brystvortene, men ikke seksuelt. Utrolig kjipt og aner ikke hvorfor. Er ett år siden jeg sluttet å amme også...

Skrevet

ok, takk for svar:)

er vel normalt da, alt vi må igjennom..hehe..

HI

Skrevet

Har aldri hatt noen følelese i brystvortene. Kjente litt smerte når ungene beit eller sugde hardt på dem, men nå kan jeg klemme og dra uten å kjenne noe som helst. Kjæresten min har faktisk klypt meg i den en brystvorta uten at jeg fikk med meg at han tok på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...