ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 går bare til lege jeg, men nå er det slik at legen skal på ferie. jeg skal ha en kontroll i midten av juni og så sa legen når jeg var på vei ut at jeg kunne gå hos jordmor en gang i juli??? men hvordan finner jeg en? og går det an å gå hos jordmor kun en eller to ganger og så fortsette hos bare hos lege? eller kan jeg bare hoppe over den ene kontrollen i juli og så ha kontroll i august en gang. da vil det være to mnd mellom kontrollene, er det lenge? jeg er 17 uker nå.
Juni prinsesse Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 http://www.stavanger.kommune.no/e-services/tjenester.nsf/SVGalle/AE2C030925A13501C12572AB003A4BEF/$FILE/Jordmortjenesten2.doc Jeg planla å gå annenhver til lege og jordmor. (Endte opp med litt mer lege pga utslag på tester som ikke skulle slå ut...) Jordmor har mye informasjon som legen ikke har, så hvis du er førstegangs, vil i hvertfall jeg absolutt anbefale jordmor i tillegg.. Hun vet om fødselskurs, vanntrening, akupunktur osv. I tillegg skal jeg neste gang få informasjon om fødsel og amming. Det gjør ikke legen. Men legen kan følge med på ditt fysiske helbred. Så begge er egentlig viktige... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå