☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 god morgen;-) nå har jeg nettopp stått opp, og tuva og sambo er ute en tur...så da blir det ostesmørbrød foran pc'en;-)) var en hektisk dag på jobb igår, og 60-årslag etterpå, så det ble en laaaang dag.har hatt mye kynnere og hodepine etter 17. mai, og det kjennes godt når jeg er på jobb.fikk forlenget sykemeldingen, men han gjorde det bare ut mai, og skrev som notis på at det var overveiende sannsynlig at jeg ville være helt eller delvis sykmeldt ut svangerskapet...så jeg får se hvor lenge jeg orker 50%...føler meg sliten på jobb;-( men neste uke jobber jeg bare tirs og fre;-)) hvordan står det til med deg? er bekkenet kranglete om dagen?
☆chiquita☆ Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Heisann! Jeg kommer rett fra legen nå, fortsetter i 50% sykemeldig, og fikk hennvisning til fysioterapeut:) Jeg skal prøve noen uker til på jobb,men kan godt være jeg blir fullt sykemeldt snart. Så jeg skjønner deg godt. Er så utrolig sliten i rygg og bekken og har en del kynnere. I helga skal vi være barnevakter, så jeg får ikke slappet av så mye hellr. Har bendik hjemme fra bhg idag for de har planleggingsdag i dag. Du må ha en kjempefin helg!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 heisann;-) skal bli godt med fri imorgen!! har vært mye på farta forrige uke, og i helgen(besøk av 4 tantebarn og svoger/svigerinne), og nå er jeg helt kjørt... sambo er oppe og bader tuva, så jeg ligger med beina høyt foran pc'en!! har ikke turt å gå på vekta i det siste, men jeg skal til jm imorgen, så da må det veies;-( kjenner jeg får mer og mer vann i kroppen, så jeg skylder på det fremfor det jeg spiser;-)) kan tenke meg du er sliten selv etter helga? hvordan jobber du denne uka?...jeg jobber tirs og fre, og så er sykemeldingen ute...sambo truer med at hvis jeg ikke ber om full sm, så kommer han til å ringe legen;-0 ...og jeg kjenner at han har rett, så jeg tror det er greit å legge inn årene!!! god søndagskveld;-)
☆chiquita☆ Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Heisann! Heldige deg som har fri i morra. Jeg skal på jobb, man, ons og tor fra kl.12 denne uke. I tillegg har bendik planleggingsdag til tirsdag også, så det blir ikke mye avslapping. Er sliten etter helga ja, men ikveld har jeg bakt knekkebrød, så nå skal resten av kvelden nytes på sofaen med hjemmebakt knekkebrød, godt pålegg og tv`n:) Lykke til hos jm i morra. Og så ville jeg sykemeldt meg fult var jeg deg. Vurderer det veldig selv. Men skal snakke med avdelingsleder i morra, om det er mulig å bli fritatt fra elevjobbing. Hvis ikke ringer jeg nok legen iløpet av uka tror jeg. Ha en fin kveld!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2009 Hei hei:-) sen frokost foran pc'en idag;-) alt var bra hos jm, og Sigurd vokser godt,hvertfall hadde magen gjort det;-))..hadde gått opp totalt 7 kg, og det var ikke så ille som jeg trodde, så det har nok stagnert litt de siste ukene;-)) psyker meg opp til å ringe legekontoret ang videre sykemelding..men det fungerer ikke på jobb, og jeg snakket med avd. leder igår, og sa at jeg ikke trodde jeg klarte å fortsette så mye lengre..vi har en kjempeflink vikar for meg, så jeg har ikke dårlig samvittighet for det hvertfall;-)) fri i morgen også, og så er det bare fredagen igjen før sykemeldinga går ut...så mulig det er siste dag på over et år!!! helt sprøtt...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2009 Heisann;-) da er jeg 100% sykmeldt ut juni, og er utrolig lettet...nå kan jeg slappe av, og kanskje få tilbake litt overskudd, og roe ned kynnere, bekken og hodepine! går ut i ferie 3.juli, så det blir nok ikke mer jobbing på meg før etter permisjonen... hvordan går det med deg?
☆chiquita☆ Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Hei! Så deilig da! Kjenner jeg misunner deg litt (VELDIG) =) Men har neste ikke vært på jobb denne uka. Bendik har feber og jeg halsvondt og skikkelig trøtt og slapp. Skal ta bendik med til legen i morra, han her hatt nesten 40 i feber 2 hele dager nå, så jeg tror vi tar en tur før helga. Tenkte å nevne litt mere sykemelding, kanskje 80%, hvis ikke så prøver jeg neste uke og ser etter det åssen det fungerer. Jeg får ihvertfall ikke noe særlig mere tilrettelegging, enn det jeg har nå på jobb! Nå må du nyte helga med deilig sommervær i vente! Og bare vite at det er leeeeeeeeenge til du skal jobbe igjen! Deilig!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2009 da er siste arbeidsdag over...helt utrolig!!! imorgen kommer søsteren min og jentene på besøk, og tuva gleder seg ;-) håper formen til bendik er bedre, så dere kan nyte helga ute i finværet;-) god pinse!!!
☆chiquita☆ Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Heisann! Idag har vi jammen kost oss i finværet! Så delig. Tenker dere også har kost dere. Alltid gøy med besøk. Fikk ikke sagt noe til legen min anngående sykemeldig,men har jo bare vært en dag på jobb i uka som var. Får se det litt ann, er jo bare 4-5 uker igjen til ferie. Så skal jo alltids klare å holde ut. Men kunne vært deilig å gått hjemme i dette finværet:) Ha en fortsatt god pinsehelg!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2009 hei;-) helt fantastisk vær, nesten for varmt;-) så imorgen blir det stranda, tror jeg!!! du burde ringe legen, er jo ingen vits i å holde ut, og være helt utslitt når ferien kommer! merker at sigurd begynner å få mindre plass i magen, ligger å vrir seg og presser ut rompa...og presser på blæra;-)...men det er jo koselig også! fortsatt god pinse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå