Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 En som jeg har kjent lenge, og vi begge har en sterk kjemi, men desverre bor han ikke samme land.. Nå klarer jeg ikke å la vær å tenke på ham, vi kontakter hverandre hele tiden, jeg tror begge føler det like sterkt.. Veldig sterkt, føler bare jeg må treffe ham hver dag, men avstanden er der.. Vi prøver å treffes så ofte vi kan, hver annenhver uke.. Han spøker mye om at han vil flytte hit og vi må gifte oss osv.. Han er veldig intressert i å få barn, det er jeg også.. Føler at vi begge ligger på et likt nivå, jeg tenker på ham hele tiden, jeg savner ham så Og at jeg bare får se ham hver annenhver uke, gjør meg gal.. Jeg blir også redd for å bli såret, men jeg må bare ta en sjanse her eller?? Jeg føler jeg blir nesten litt gal her! Tankene strømmer på, når skal han få treffe barnet mitt for første gang? Hva er for tidlig? Hva vil skje i framtiden...? (vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, men håper bare på noen tanker av andre som kanskje vet hvordan det er å være imin situasjon?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå