Gå til innhold

JIPPI! Nå kan vi senke skuldrene litt og nyte tida fremover!


Mo9ca78

Anbefalte innlegg

I går var vi hos spesialist og fikk se at alt stod bra til med det lille mirakel-knudderet der inne...sprellet og koste seg! Veien har vært lang og krøkete, men nå ser det endelig ut til at ting begynner å gå vår vei! Så utrolig flott å kunne fortelle det til en som skal bli storebror, endelig!! (Er i 13. uke, så nå klarte vi ikke å holde det hemmelig for ham lenger).

 

Etter tre laaange måneder med diverse svartmaling fra ulike leger og spesialister ser det ut til at vi endelig kan GLEDE oss over alt sammen!

Nå har jeg bare lyst til å rope ut til alle som gidder å høre at jeg er igang!

 

Er det noen her omkring som har erfaring fra fødeavd. på sykehuset i Fredrikstad? Noen med termin i nov./des. som også skal dit?

 

Varme og til alle andre med knudder i magen; vi er heldige, vi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott å høre! Gleder meg med deg! Har selv hatt endel trøbbel tidligere, men er nå i uke 13, og alt ser ut til å gå bra. Var på UL i uke 9, og det var veldig kjekt å få se at nurket hadde det bra:) Lykke til videre, kos deg med den voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann! Så deilig å vite at alt er bra.

Har også hatt litt trøbbel, men det er fortsatt en måned igjen til ul...

Har også fortalt det til hun som skal bli storesøster, 15 uker nå, men tror ikke hun forstår det helt, men vil gjerne se på magen når vi nevner det.

 

Har født i Fredrikstad og det var bra det. Ikke full klaff med jordmor, men kan ikke forvente å ha naturlig kjemi med alle heller, det gikk fint likevel. Hun var profesjonell selv om jeg ikke likte henne noe særlig.

 

Vet ikke om det blir Fredrikstad eller Ahus på meg enda, men termin er i hvertfall foreløpig 3. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...