Blomsterenglene Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Her i huset er planen å vaske å rydde=) Kanskje vi tar turen over grensen senere i dag=)
It's all about me Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Vaska og rydda igår så her blir det nok bare masse innlelek og legobygging tenker jeg. Med regn ute og en 3 åring som hadde feber inatt inne blir det nok ikke noe mer spennende enn det. Og ja, jeg har den spennende planen å vaske kjøleskapet.
fox`y Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 vi må se an været litt. Men håper på å være masse ute,mine barn krangler stort sett bare inne. så vist d lyser opp så kansje vi griller noen pølser også mannen er borte til 1 juli, så må få tiden til å gå. Støvsug og moppe gulv, vaske do skal jeg også iløpet av dagen, d må gjøres vær dag:) skal på jobb igjen i morgen tidlig så blir ikke alt for sent i dag:) nå sitter vi bare å koser oss i pysjen å ser barne tv..
Vinden blåser Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Idag er det lefsebaking,kjolesying og rydding som står på menyen
LillyLilly Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Planen i dag er å bake en Snickers kake og så tar vi turen til Svigers!! Men først må jeg få gubben ut av sengen og det kan jo ta sin tid!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Skal rydde litt her, før jeg skal på kveldsvakt.. Så skal svigers komme og passe junior mens mannen spiller kamp..
MintCondition Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Ut på ekspedisjon til en lekeplass, med matpakke og termos Utover det; itjnå. Kanskje støvsuge.
tomat15 Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Har støvsugd og vaska litt klær. Vurderer om jeg skal brette de 5 maskinene med klær som ligger i sofaen midt i stua. Ellers er min samboer borte for å fikse båten, og 3 åringen er relativt lei av å være inne nå. Tenker vi skal ta oss en tur ut på lekeplassen straks jeg har tømt kaffekoppen og yngste har blitt trøtt nok til å ville sove i vogna. Vi har kuttet opp frukt og tar med drikke. Senere i dag skal vi en tur til mine foreldre sammen med søsteren min og grille litt. Håper mange skal ut på lekeplassen i dag her hos oss. Tar nok med meg en bok gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå