Gå til innhold

Hva skal dere finne på i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er planen å vaske å rydde=) Kanskje vi tar turen over grensen senere i dag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaska og rydda igår så her blir det nok bare masse innlelek og legobygging tenker jeg.

Med regn ute og en 3 åring som hadde feber inatt inne blir det nok ikke noe mer spennende enn det.

Og ja, jeg har den spennende planen å vaske kjøleskapet.

Skrevet

vi må se an været litt. Men håper på å være masse ute,mine barn krangler stort sett bare inne.

så vist d lyser opp så kansje vi griller noen pølser også:)

mannen er borte til 1 juli, så må få tiden til å gå.

Støvsug og moppe gulv, vaske do skal jeg også iløpet av dagen, d må gjøres vær dag:)

skal på jobb igjen i morgen tidlig så blir ikke alt for sent i dag:)

nå sitter vi bare å koser oss i pysjen å ser barne tv..

Skrevet

Idag er det lefsebaking,kjolesying og rydding som står på menyen :)

Skrevet

Planen i dag er å bake en Snickers kake og så tar vi turen til Svigers!! Men først må jeg få gubben ut av sengen og det kan jo ta sin tid!! :P

Skrevet

Skal rydde litt her, før jeg skal på kveldsvakt..

Så skal svigers komme og passe junior mens mannen spiller kamp..

Skrevet

Ut på ekspedisjon til en lekeplass, med matpakke og termos ;)

Utover det; itjnå. Kanskje støvsuge.

Skrevet

Har støvsugd og vaska litt klær. Vurderer om jeg skal brette de 5 maskinene med klær som ligger i sofaen midt i stua.

Ellers er min samboer borte for å fikse båten, og 3 åringen er relativt lei av å være inne nå. Tenker vi skal ta oss en tur ut på lekeplassen straks jeg har tømt kaffekoppen og yngste har blitt trøtt nok til å ville sove i vogna.

Vi har kuttet opp frukt og tar med drikke. Senere i dag skal vi en tur til mine foreldre sammen med søsteren min og grille litt.

Håper mange skal ut på lekeplassen i dag her hos oss. Tar nok med meg en bok gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...