Gå til innhold

Feil med vekta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg drittlei den digitale vekta jeg kjøpte i sommer. Tenkte at når jeg la 600 kr i den og kjøpte en HDH Nordica som kom best ut i test - at jeg gjorde et godt kjøp.

Men den viser jo forskjellig når jeg går på den rett etter hverandre! Med noen sekunders mellomrom! Og det med hele 0.8 kg i morges. Den har vist større forskjell også. Så nå har jeg visst godt opp 0.5 kg siden forrige torsdag. :( Greit det ble litt spising i helga med GP og 17. mai, men jeg har vært flink igjen fra mandag.

Det er sånn hele tiden. Kan jo ikke stole på vekta den viser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal sies at dersom det første tallet stemmer så harjeg gått ned 0.3 kg. Det høres egentlig mer riktig ut ut i fra kostholdet. Men det viste den bare en gang. Og 2 ganger den høyere vekta. Sånn er det stort sett alltid. Den viser en lavere vekt først også viser den kjempemye mer når jeg går på 2. og 3. gang.

HI

Skrevet

Ikke gå på vekta mer enn en gang da vel!? Problemet løst!

Skrevet

Er jo ikke det når jeg ikke kan stole på at det er riktig!!

Er det vanlig at digitale vekter viser så forskjellig vekt eller bør jeg reklamere?

Skrevet

Eventuelt kan du skifte batteri. Dersom den er like gal fremdeles så går du tilbake til butikken og klager!

Skrevet

Takk for tipset. Det skal jeg gjøre. Mener at vekta har vært sånn helt fra begynnelsen, men jeg skal prøve det. Kanskje batteri som fulgte med var dårlig.

Skrevet

Min vekt viser det samme hver gang hvis jeg går flere ganger etterhverandre.

Skrevet

hehehe, dette høres jo ut som MIN badevekt! Jeg må veie meg 6-7 ganger, og så satser jeg på at jeg veier det tallet som kommer opp flest ganger!

Skrevet

Ja, det høres kjent ut!!! Skal vel ikke være sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...