lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 nå for tiden, ser på facebook at mange av vennene mine skriver at nakken eller ryggen trøbler... dette er folk i slutten av 20 årene. Jeg har jo hørt at det skulle være slik at vår generasjon og generasjonen etter skulle få mer problemer med rygge og nakke enn tidligere, men at akkurat jeg skulle "merke" det på vennene mine på den måten hadde jeg ikke trodd. Hvordan er det med dere og deres venner?
yasmina Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har alltid hatt store problemer med nakke,rygg, senebetennelser ,tennisalbuer osv.... Jeg fikk min foerste senebetennelse i haandleddet da jeg var 9 aar og har siden gaatt nn og ut av fysio, sykehus, leger osv.... I dag er jeg ikke sa aplaget med haandleddene lengre, men kjenner fremdeles smerter i rygg/nakke daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå