Gå til innhold

Er blitt gravid på 1.forsøk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod opp halv sju i dag for å ta testen og jeg er GRAVID!!!!!!

Er faktisk helt i sjokk ette at vi har prøvd å bli gravid i 3 år. Så nå skal jeg nyte tiden fremover med en liten baby i magen.

Lykke til for resten av dere, håper det går like bra med alle dere andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så utrolig gøy! :-)

Skrevet

Gratulerer, så deilig å høre at noen greier det på første forsøk:) Får et lite håp likevel da. Lykke til Videre!!

Skrevet

Gratulere masse å ha en fantastisk sommer med spiren.. Du e bra heldig:-)

Skrevet

Heisann ; )

Gratulere så masse, vi ble også gravid på første forsøk i 2003, gikk ikke opp for meg før det begynte å vise : )

Kos deg med spiren du har ei flotte tid i vente ; )

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!!!!!

Skrevet

Takk for gratulasjonene. Går rundt her i en lykkerus, men er overnervøs for at noe skal gå galt. Så jeg er ikke helt meg selv idag. Lykke til alle sammen.

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

Jeg leste at det forrige forsøket ditt ble avbrutt pga ingen befruktede egg. Kan jeg spørre hva slag type hormoner du brukte denne gang? ( av sprøytene) tenkte siden det gikk så bra nå, om du prøvde noe annet denne gang. Og hvordan var kvaliteten på eggene dine, fikk du noen på frys?

Skrevet

Ja jeg hadde et forsøk i januar. Da tok jeg Gonal112,5 ie. Fikk ut 7 egg som ikke ble befruktet.

Denne dangen fikk jeg 150 ie gonal og fikk ut 14 egg. Haugesund brukte icsi metoden på 6 av de, mens 7 ble befruktet normalt. Alle 13 eggene var perfekte i følge legen min, men de frøys kun ned 4 egg som var befruktet med icsi. esten ble kastet. Vet ikke hvorfor.

Nå har jeg 2x2 egg på frys, men hvis dette går fint er jeg ferdig med barn. Har ei jente født 04.

Skrevet

GRATULERE MED SUPRE NYHETER!

Lykke til i tiden som kommer og kos deg masse!

Hilsen ei som HÅPER på samme resultat på mandag.

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!! Vi klarte det også på første forsøk som ga oss en nyyydelig sønn, å nå håper vi forsøk nr 2 går like bra :)

Skrevet

Gratulerer så mye,det er jo helt fantastisk :-)

Lykke til videre !!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...