Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dere kan stemme på meg? Jeg har alltid ønsket å være modell, og nå har mannen min sendt inn bilder av meg til Kamille.

Prøver å samle stemmer, for dette var så morro!

Av mange hundre ble jeg valgt ut sammen med 6 andre håpefulle, men jeg ligger langt bak i rekken.

Vil du stemme på meg? Da blir jeg glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i alle dager skal man stemme på deg då???

HAHA

Skrevet

Min stemme er gitt til den peneste av damene.

Skrevet

Jeg syns Maria Kalvik var pen

Skrevet

Jeg har stemt på deg

Skrevet

Da har jeg også stemt på deg! Lykke til!

Skrevet

Stemt. Må si jeg trodde du var nærmere min alder enn mamma sin;-)

Skrevet

Jeg stemte jeg... :o)

Men du må nok stå på litt mer. De andre leder litt på deg...

Skrevet

jøss pen du:) stemte på deg!

Skrevet

Så klart. Likte så godt notene dine:-,)

Skrevet

Jada, jeg har stemt på deg:-) Du var veldig pen! En av de peneste. Men syns litt synd på hun som lignet en flyvertinne, og hadde 0% av stemmene... Men du, du kan jo bare sitte og stemme, stemme, stemme på deg selv, eller få noen til å trykke et par timer? Så vinner du i hvertfall! Men det er kanskje juks, ikke gøy å vinne på den måten, hehe;)

Lykke til i hvertfalll!

Skrevet

Da har jeg stemt på deg :)

Skrevet

Jeg har også stemt :)

Skrevet

Jeg har stemt på henne fordi jeg har kjent henne siden hun var lita. Men det går bare an å stemme en eneste gang.

Iallefall får ikke jeg til å stemme mer enn en eneste gang ;o)

Skrevet

Stemte på deg jeg også:)

Skrevet

Hvordan går det an å få 0% stemmer? Synes synd på hun flyvertinnen jeg også. Stakkars dame.

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke Ingrid er her og leser dette, men vet hun er takknemlig for stemmer. Hun lånte nicket av noen andre i familien, etter oppfordring fra meg. Etterpå angret hun litt...men folk har jo vært her inne og samlet stemmer for andre ting, så dette her var min idè. Skylda er bare min!

Hun er ei sjenert jente som ikke lager mye "fuss" over ting, og aldri hatt noe sånt skje før. Det var mannen hennes som meldte henne på, og det er han som driver og fotograferer henne. Hun er ei søt dame rett og slett. Smilende og blid bestandig, så lenge jeg har kjent henne (nesten hele hennes liv).

Om hun ikke "vinner", kommer hun til å være like blid =o)

Men det ER jo artig, det skjønner jeg jo at det må være. Selv om jeg persdonlig aldri kunne tenkt meg å være med på noe sånt, så forstår jeg jo at for noen så er dette her veldig morsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...