Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 18 dpo i dag og ingen mens. neg test men...tar ikkje det så tungt..bare tanta ikkje komme. Men..kjenne dåkker nygraverte (og ikkje fullt så nygraverte) noe bak skambeinet på ein måte? Stikking, sviing...litt i lyskeområdet..litt rett ovenfor hårkanten (if you know what I mean ) Uvant følelse. Har holdt på siden 12-13 dpo. Alle andre "symptomer" e bortevekk...som forferdelig murring, stikking og bobling...eller..nesten alle e vekke..tror eg e forstoppa (kjennes sånn ut heile tia) men når eg går på do så e det ikkje mye motstand for å sei det sånn!! (vært sånn siden ca 14 dpo) Når eg e så lenge fra el (og har iallefall ikkje hatt el etterpå!!) så nå e det enten ingen eggløsning eller så e eg gravid....(i følge info på nettet da..sikkert alltid et unntak men ja..hehe..) Takk hvis noen gidde å svare meg!
Tweak Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Mitt første symptom var en ganske skarp murring i livmoren og den er jo akkurat bak skambenet. Smertene var ganske så karakteristiske, jeg kjente de igjen fra sist gang, men det er jo utrolig vanskelig å forklare smerter til noen andre, he he. Smertene kom rundt ikm og forsvant ganske snart etter.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Hmmm............(e nemlig borte i dag...hehe..) bare litt stinn i magen og småstøl i bekkenet.. Test i mårå!! Håpe nå indelig det at eg komme inn te dåkker ettepå!! 19 dpo jooo!!!!
Yo&La+spire Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Haha....eg måååå bare si at eg synes dette er sååå spennede...Har fulgt litt med på deg og føler meg som den værste såpeseriekjerringa;) "må inn å se om noe har sjedd....19 dpo, wow, hva skjer i neste episode!?" Har kjent den der stikkinga eg og, spesielt rundt IKM, ikke så mye nå lenger (6 uker idag) men kommer visst eg går meg trange bukser eller får litt press på magen. Spennende!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Haha!!Godt å hørre eg har min egen lille Groupie Kjenne ingen verdens ting i dag....ikkje pms ein gang...akkurat som om eg hadde skikkelig pms før ikm..også stoppa det! Tar det som et godt tegn!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå