Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Begynner å bli desperat her nå! Har prøvd: • Munnskyllevann • Fisherman's Friends i flere varianter • Sterke, blå drops med isbjørn på • CuraMed • Vekk i morgen • Strepsils (sverige) • Repsils med solhatt og c-vitamin • Repsils med honning og sitron • Smøre Vademecum der det gjør vondt nedi halsen • Melk med honning • Kamferolje på halsen med skjerf rundt • Drikke masse vann • Ta det med ro... • Suge på isbiter Jo, og så begynte jeg på penicillin (apocillin) på tirsdag, uten at det har blitt noe bedre... Det gjør fortsatt voooooondt! Og det merkelige er at det ikke sitter i mandlene, kun rundt svelget... Er heller ikke noe særlig tett i nesa eller forkjølet. Var så ille hovent at jeg brakk meg når jeg prøvde å prate i går. Klarer nesten ikke å svelge og begynner å bli møkk lei nå etter fire dager! Feber har jeg også, og i de periodene jeg ikke har feber svetter jeg som en gris bare jeg går over gulvet... Eneste som hjelper mot halsvondten er ibux faktisk, da kan jeg iallefall svelge og snakke uten at jeg brekker meg. Så har du et kjerringråd på lager, bring it on.... Jeg prøver ALT!
rampetrollet Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Tenkte jeg skulle gå inn å gi noen kjerringråd, men så fort at du har prøvd det meste av det jeg var tenkt å foreslå ! Ville bare si god bedring og samtidig dytte denne litt opp igjen
...♥... Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Nå er det ikke sikkert dette fungerer ettersom du allerede har fått vondt i halsen, men dersom du kjenner at du holder på å få vondt i halsen, skal du drikke ren sitronsaft (sånn du får kjøpt på små, gule flasker med grønn topp). Dette fungere som bare det! Selv har jeg ikke hatt vondt i halsen på MANGE år, og det er jeg sikker på at er pga sitronsaften:)) Men som sagt er det ikke sikkert det fungerer når du allerede har veldig vondt i halsen, men det skader jo ikke å prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå