Gå til innhold

-Gutt faktisk!

Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøje...Var på ultralyd i dag... Og alt stod bra til ( Jippiiii! :D) Jeg er 18 uker på vei og har hele tiden hatt jentefeeling, samt at på 14 ukers ultralyd mente legen at det mest sannsynlig var en jente....

Men neida...Ingen jenter jeg kjenner har en sånn dings som vi så i dag ihvertfall,og jordmor var 99,99% sikker på at dette blir en gutt! Begge deler er selvsagt like velkomne, men hadde stilt inn hodet på jente...Jøje,- blir rart med en gutt nå som jeg er så vandt med jente fra før! Knis :) Gleder meg masse! :D

Tenk...Gutt! Nå blir det slutt på avslappende småbarnsliv ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

oooh da kan vi omstille oss sammen da!

hipp hurra!

alt fint med Uglemamma og lillegutt! <3

Skrevet

Gratulerer! :-) Slutt på avslappet småbarnsliv? Fordi du får gutt? De jentene jeg kjenner er my mer kravstore enn gutten min er, så det er ingen regel at gutter er vanskeligere... Jeg ser for meg hurlumhei nå som vi venter ei frøken... hehe Spennende å se! ;-) Kos er det lell, og veldig gøy å få en av hver! :-D

Skrevet

Gratulera me guten:o) Eg kan berre skrive under det pike 27 skriver. Eg visste ikkje ka det ville sei å ha barn før jenta vår kom, men ho er no go da høgt og lavt og skal ha full oppmerksomhet heile tida.

Skrevet

Jeg opplevde det samme på ultralyd. Var helt sikker på at det var en jente inni der, men så sier jordmor at det ikke er noen tvil, helt klart en gutt. Var en ganske rar følelse ja, når jeg har vært SÅ sikker på jente! :)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Hahha.. jeg leste "begge deler er selvsagt ikke velkomne" og tenkte "jaja....... hva ville hun ha istedet da?".-p

Skrevet

Gratulerer med gutt.

Du har lenger tid på å venne deg til gutt enn du hadde på å venne deg til jente:)

Skrevet

Var jo det jeg sa! Hehe...

Grattis med en lillebror i magen :-) Flott at alt stod bra til, godt å høre.

Skrevet

Hehe, takk jenter :D

Vi har jente fra før av, så dermed er jeg vandt med jente... Og vi har alltid følt oss som jente-foreldre og ble i tillegg snudd i jente-retning ved forrige ultralyd... Derfor ble det en smule sjokk :)

Men liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike velkomne...Knis,- veldig bra å lese "ikke velkomne" ;P

Heldigvis har vi ikke vært for rosa i klesveien,så vi har masse som passer til en gutt også :)

Ang det med slutt på avslappende småbarnsliv.... Folk mener vi ikke vet hvordan det er å ha småbarn ;P Vi har en jente som elsker å lese,danse,høre på musikk,synge,kose og snakke... Ikke løpe,hyle, sprelle etc...Hun kan gjerne gå inn på rommet sitt,- trekke stolen bort til bokhyllen sin,finne fram en bok,sette på juba juba på cdspilleren sin og sette seg godt til rette og lese.... Samt si til oss at hun vil være i fred...Så sitter hun der stille og leser mens skuldrene digger musikken :)

Og nå vedder jeg på at vi får just dessert ;P Og gjett hva, det skal bli herlig! :D

Tenk...Alt var ok, og jeg har kommet neste halvveis! Deilig!

Skrevet

Så gøy da, godt å få vite at alt er bra:) bare så det er sagt så er det ikke sikkert dere får en superaktiv gutt denne gangen. Vi har en jente på snart 2 år og hun er et fyrverkeri fra morgen til kveld!!! Sitter aldri stille og overgår alle guttene på sin avdeling i barnehagen på aktivitetsnivå:) Vi er med andre ord veldig spent på hvordan jenta i magen blir...;)

Skrevet

gratulerer med gutt, Uglemamma;-)

nå er det bare å justere inn på gutte-modus;-)

syns det er rart selv, da vi bare er jenter i slekta, og nå venter vi første gutten!

jenta vår var hyper i magen, og hyper fra fødsel(og er det enda..3 1/2 år), mens gutten i magen virker roligere;-)

Skrevet

Gratulerer med gutt!!

Jeg har selv jente og fikk vite at jeg venter gutt etter ultralyd. Det var en vanvittig følelse. Jeg var overbevist om at det var gutt jeg da, men å få det bekreftet føltes skikkelig bra. Selv om jeg hadde blitt like glad for jente ER det jo moro med en av hver:-)

Skrevet

Jøss...Nok et kjent "fjes" :oD...

Gratulerer så mye med lille gutt i magen...

Har selv en av hver og må si at livet var mye roligere med gutten enn med lillemor...;o)

Skrevet

Jøss så mange hyper-jenter :)

Hvis gutten vår blir roligere enn datteren vår,- så kommer vi til å sove og lese og sløve hele tiden ;P

Skrevet

Hehe, da kan jeg si at noen gutter lever opp til myten om å være aktive, for det er vår :-) Men det er så mye moro og han er verdens skjønneste. Venter en gutt til, og jeg oppfatter han som mer aktiv i magen enn han forrige...hjelp, hvordan skal det gå? Uansett, vi gleder oss vanvittig!

Gratulerer med gutten :-)

Skrevet

Gratulerer meg gutten! Min lille gutt er verdenens kosete og veldig rolig, liker å lese og pusle. Så gutter er ikke bare hyper og spreller, det er bare fordommer mot gutter. Jeg vil gjerne ha meg en liten gutt til hvis det skulle vise seg å være gutt, tror det blir kjempekoselig :)

Skrevet

Gratulerer med gutten! Og med at alt står bra til med ham :) Tenk det at da får lille Lucasen min en kompis å leke med ;) (Hvis han har tenkt å komme ut i det hele tatt!) Jeg syns alle rundt meg får jenter i år, så dette var litt kjekt. Har dere tenkt på guttenavn ennå?

Skrevet

Hei min due ! :)))) Hvordan er formen? Her er den finfin, ikke kvalm lenger etc... Og guttenavnet som leder er Balder... Vi får se ;)

Du er over termin nå,er du ikke?

Skrevet

gratulerer så mye med lille gutten i magen:) bare å innstille seg på traktorer og gravemaskiner, he he he he =) det er det det går i hos oss.. kjempe moro med en av hver da:)

men tenk da:) endelig så går det veien for dere=) kjempe glad for at alt er bra med den lille i magen din, det fortjener du uglemamma=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...