Gå til innhold

Vil dere se min nye tatovering? ;D


Anbefalte innlegg

Skrevet

www.silja22.blogspot.com

 

Storfornøyd selv =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flottings var den :) Meeeen, hvorfor har du valgt å skrive det du har tatovert? (pittelitt nysgjerrig) :P

Skrevet

Hmm... Det er vel rett og slett fordi det er et ordtak som jeg har "falt for", på en måte. Jeg likte det bare så utrolig godt... =)

Skrevet

Nå har jeg googla på hva det betyr. Hvorfor vil du ha det?

 

Bra du er fornøyd! Så ut som om det var veldig fint og ordentlig gjort! :-)

Skrevet

"Alle mennesker lyver". Hønki sier det er harry.. Hehe. Og det kan godt hende, men ikke for meg =)

Skrevet

Må bare sede deg en pm....

Skrevet

Råstilig, men hva betyr det? *klø seg i hodet*

Skrevet

PM tilbake ;)

 

 

 

Skrevet

les litt lengre opp på siden..

Skrevet

"Dagen etter - bilder" lagt inn på bloggen =D

Skrevet

Stilig:o) Au au au - sier jeg bare...;o) Så lenger nede at du er nesespay-addict...he he - har samme problem...hvordan klarte du å slutte? ;o)

Skrevet

Var ikke vondt faktisk., det bare kilte ;)

 

Hehe, ja.. Vært det i mange år, og den eneste måten som funker, er "The hard way". Kutte rett ut. Tøft i et par dager, men så er det over =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...