Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 www.silja22.blogspot.com Storfornøyd selv =D
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Flottings var den Meeeen, hvorfor har du valgt å skrive det du har tatovert? (pittelitt nysgjerrig)
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Hmm... Det er vel rett og slett fordi det er et ordtak som jeg har "falt for", på en måte. Jeg likte det bare så utrolig godt... =)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Nå har jeg googla på hva det betyr. Hvorfor vil du ha det? Bra du er fornøyd! Så ut som om det var veldig fint og ordentlig gjort! :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2009 "Alle mennesker lyver". Hønki sier det er harry.. Hehe. Og det kan godt hende, men ikke for meg =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2009 "Dagen etter - bilder" lagt inn på bloggen =D
*Rutletutt* Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Stilig:o) Au au au - sier jeg bare...;o) Så lenger nede at du er nesespay-addict...he he - har samme problem...hvordan klarte du å slutte? ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2009 Var ikke vondt faktisk., det bare kilte Hehe, ja.. Vært det i mange år, og den eneste måten som funker, er "The hard way". Kutte rett ut. Tøft i et par dager, men så er det over =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå