*Mamma09* Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er 30+4 og er stadig kvalm og svimmel om dagen.. det går ofte over etter en stund, men kommer plutselig. Noen andre som har det slik? Liknende erfaringer? Hva kan være åsaken?
*emeline* Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Har du lavt blodtrykk? isåfall kan det føre til svimmelhet, og svimmelhet kan vel føre med seg kvalme? Jeg var svimmel et par dager i forrige uke, fikk beskjed av jordmor om å drikke mye. Var ikke mye jeg skulle drikke før det kom seg betraktelig. Så det er et godt råd hvis du har lavt blodtrykk, drikk mye vann.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 har du halsbrann? fordi jeg har hatt en god del halsbrann og jordmor sa at d kunne være årsaken til lit kvalme mot slutten..Så har jeg slitt mye med urinveisinfeksjoner...og d kan fremkalle både magesmerter og svimmelhet osv....så d kan også være d..men å drikke vann trur jeg også er kjempe lurt uansett..drikk to lier rent vann om dagen..kanskje mer hvis du er litt aktiv..d er fint for hovne føtter og vann i kroppen ogs hvis du sliter med d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå