Gå til innhold

Rar utflod mellom EL og IKM..noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer det litt ekle detaljer da men :P

4 dager etter EL var utfloden tykk, grå/hvit, som snørr! Aldri hatt dette før og tror ikke det er infekjson, hverken klør/svir, også var det bare den ene gangen.

Hååper så fælt det kan ha noe å gjøre med ett egg som fester seg eller noe!

Noen med erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....holdt på å skrive at kanskje el va forsinka..men det skjedde faktisk meg og..eine gangen eg gjekk på do (6-7 dpo) så va det masse slim på papiret..ikkje el-slim (tappen va i tillegg lukka og ikkje særlig høg =ufruktbar hos tappetafsere :P). Va grumsete og rart..litt lotionaktig men ganske gult mitt da...og det va bare den lille spiseskje'a som kom.....kjente på tappen i samme slengen og det va ikkje mere oppi der. Eg håpe...kanskje du og kan håpe`?! Hehe... eg e då 18 dpo i dag...neg test i går og ska teste igjen på fredag el lørdag.

Skrevet

Ja, tenkte kanskje at det var EL, men får et ganske sikkert tegn på EL, næmlig veldig såre brystvorter og hadde allerede hatt dette 3-4 dager når denne "spiseskje'a med snørr kom" hehe :P

Har en følelse av at du er gravid, sikkert bare litt trege tester ;)

Vi får krysse fingrer begge to.

Skrevet

Det va heilt sikkert litt festeslim!!! (dei som snakke om festeblødning seie jo det e blodblanda slim!!!!! ein del av dei jaffal..hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...