Nettis Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Her kommer det litt ekle detaljer da men 4 dager etter EL var utfloden tykk, grå/hvit, som snørr! Aldri hatt dette før og tror ikke det er infekjson, hverken klør/svir, også var det bare den ene gangen. Hååper så fælt det kan ha noe å gjøre med ett egg som fester seg eller noe! Noen med erfaring?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 ....holdt på å skrive at kanskje el va forsinka..men det skjedde faktisk meg og..eine gangen eg gjekk på do (6-7 dpo) så va det masse slim på papiret..ikkje el-slim (tappen va i tillegg lukka og ikkje særlig høg =ufruktbar hos tappetafsere ). Va grumsete og rart..litt lotionaktig men ganske gult mitt da...og det va bare den lille spiseskje'a som kom.....kjente på tappen i samme slengen og det va ikkje mere oppi der. Eg håpe...kanskje du og kan håpe`?! Hehe... eg e då 18 dpo i dag...neg test i går og ska teste igjen på fredag el lørdag.
Nettis Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Ja, tenkte kanskje at det var EL, men får et ganske sikkert tegn på EL, næmlig veldig såre brystvorter og hadde allerede hatt dette 3-4 dager når denne "spiseskje'a med snørr kom" hehe Har en følelse av at du er gravid, sikkert bare litt trege tester Vi får krysse fingrer begge to.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Det va heilt sikkert litt festeslim!!! (dei som snakke om festeblødning seie jo det e blodblanda slim!!!!! ein del av dei jaffal..hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå