Tobarnsmor2be! Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Fikk brått vondt i ryggen etter å ha vasket på badet istad. Er litt ubehaglig å rette meg i ryggen, hva kan det være et tegn på??
VinterSol+2 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 aaaat du har overanstreng ryggen din? har du stått tvekroket i dusjen og skrubbet, feks, så kan det jo bli ubehageilg om du er gravid eller ei. bare å stå bittelitt feil det. sett deg ned og slapp av litt, så går det forhåpentligvis raskt over.
Tobarnsmor2be! Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har ikke overanstrengt ryggen i det hele tatt.. bare bøyd meg bitteligg når jeg vaska doen.. var bare en kjapp vask, ikke noe skikkelig skrubb.. Er 12+1 idag.. Men er sikkert ikke noe, men har aldri opplevd det ubehaget i ryggen før.. nederst i korsryggen.. men men.. går nok over.. Takk for svar:)
VinterSol+2 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 husk at kroppen din reagerer litt annerledes på belastning enn den ville gjort når du ikke er gravid. og ryggmuskler er rare sånn, det skal bare en bitteliten vridning til, eller lignende, så kan man få vondt. om du fikk sånn akutt kjempevondt, antar jeg du har hatt et hekseskudd, som de kaller det. det gjør vondt, men det går over. Men vær bittelitt obs på det en stund, sånn i forhold til hvordan du bruker ryggen din. Bøy i knærne, vettu;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå