Gå til innhold

har noen opplevd at inegn av eggene ble befruktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tatt ut 8 egg idag...i Morgen får jeg vite hvor mange/om noen ble befruktet...Hva er oddsene at ingen blir befruktet? Noen av eggene var store og fine 16 mm tror jeg,andre var litt mindre...eller har det ikke noe å si hvor store de er...Dette er mitt første forsøk (ICSI)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vårt 1. IVF-forsøk opplevde vi dessverre at ingen av 17 (!) egg ble befruktet. Ved neste forsøk ble det brukt ICSI, og da ble ca. halvparten a eggene befruktet.

Skrevet

At det går an! 17 egg og ingen av dem befruktet!! da får jeg bite neglene til jeg får telefon fra sykehuset i morgen :-) Det er bra at det gikk bedre ved ditt neste forsøk :-)

Skrevet

Jeg tok ut 7 egg i januar og ingen ble befruktet. I følge legen er det veldig sjeldent. Tok ut 14 i mai og 13 ble befruktet. Jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for. Lykke til

Skrevet

På mitt første forsøk ble ingen av mine fire egg befruktet. Vanlig ivf. Det var helt jævlig, fikk paddesjokk!! Men i følge Haugesund er dette noe som skjer ved gjevne mellomrom der, ikke for å skremme..men greit å være realistisk også!

Masse lykke til!:)

Skrevet

Nå ringte de fra Ullevål og fortalte at 5 av eggene ble befruktet, jeg er så lettet nå :-) Det gjenstår bare å se hvordan de deler seg...Er så spent...

Kan det hende at de ike deler seg?

Skrevet

Heisann!

Jeg tror det kommer til å gå fint, bare slapp av som best du kan.

Mitt første forsøk fikk jeg kun 2 av 10 egg befruktet, og ingen av disse delte seg rett. Men jeg tror grunnen var at jeg var meget dårlig av hormonene (langt regime). På kort regime fikk jeg ut 10 egg, dette to ganger og av disse ble 6 befruktet hver gang. Av disse var 5 bra den ene gangen og 4 drn andre ( og jeg er gravid nå). Tror det kommer til å bli egg inn og noen på frys for din del ja:0)

Lykke til i morgen

Skrevet

Tusen takk Kine71 og gratulerer så mye! Lykke til med svangerskapet :-)

Skrevet

Jeg var heldig (tror jeg iallefall så langt)... jeg fikk tatt ut 10 egg på onsdag, de kjørte mikroinjeksjon på 6, og alle ble befruktet... men får vite i morgen om hvordan kvaliteten er på eggene *spent*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...