Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt med på henne siden jeg begynte å prøve for ca. 1,5 år siden. Hun ble plutselig gravid 1 mnd. før meg. Har ikke sett at hun har skrevet noe her på lenge.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så ett innlegg av henne inne på 2 trimester i dag, da jeg tittet innom. Det virker som det går bra, men at hun sliter med kvalmen.

Skrevet

heisann, takk for etterlysningen;)

det går forløbig greit. er mye styr, men spira er vertfall i live. jeg er i dag 13+4 og er mye plaget med kynnere allerede. jeg er blå og gul på magen pga sprøytene jeg må ta hver dag. Har også slitt med bekkenløsning siden jeg ble gravid. Og så var det denne kvalmen da, den tar livet av meg. men det er jo vert det, men gleder meg til det er over.

sliter også med tanken på fødselen nå. Mistet jo nesten datteren min både i svangerskapet og under fødselen. Så jeg skal til samtale. Får også mye kontroller og sjekker for å sørge for at ikke barnet dør av mangel på næring

Skrevet

å glemmte en ting, hvordan går de med dg????

Skrevet

Takk for tilbakemelding:-) Fint at det går bra etter forholdene. Håper virkelig at alt vil gå bra for deg og at du får den hjelpen du trenger.

Jeg ble overaskene gravid 1 mnd etter deg, har termin rundt julaften. Det virker som alt er fint. Og er heldigvis ikke alt for mye kvalm.

Kjempe mye lykke til fremover. Klem

Skrevet

Hei Tryne :)

Vet ikke om du husker meg, men var veldig gledelig å lese om at det går så bra med deg :D

Sleit med masse sa jeg hvis du husker?

Er nå i 9. uke etter partnerbytte og spira mi lever :D

Har selv ikke vært her inne på rundt ett år. Hvordan var det dere klarte det?

Så du nevnte sprøyter.. hcg sprøyter?

Lykke til videre iallefall :D

Hilsen gammel ganger som har "hengt" her i over 3 år

Skrevet

fantastisk at du hang dg på da:D da får du termin rundt det jeg gjorde med jenta mi, jeg fikk termin nyttårsaften med henne:) vær glad for at du ikke er så altfor mye kvalm. Når man ikke er kvalm så vil man ha den, men får man den så vil man berre ha det bort så man kan leve normalt. Masse lykke til til dg også:D

Skrevet

til lioevr.

Joda, klart jeg husker dg;) Så kjekkt å høre at det går så bra for dg nå, er fantastisk når det går dne veien. Når fikk du dg ny mann???

det som har skjedd med oss det siste året er at vi har vert gjennom to IVF forsøk hvor jeg berre fikk ett og to egg. Det var ett elendig reslutat som endte med at både jeg og ivf legen min fant ut at det hadde ikke noe for seg så vi skulle prøve aih i stede.dette skulle vi få gratis av han til vi klarte det (ja, du tror det ikke før du får se det). samtidig så alt dette fikk jeg vite at han hadde vert i kontakt med mange leger for å få prøve å gjort en test på meg for å finne ut hvor problemet mitt egentlig ligger. Ingen ville hjelpe fordi de mente at det hadde ikke noe for seg. jeg kom aldri til å bli gravid med dette problemet når hormonene var så på bærtur.IVF legen min Jon hausken var den eneste som ikke ga meg opp.

Så i mars ventet jeg på mensen, jeg skulle starte med inseminasjon. Det kunne ta 1 år eller det kunne ta 10 år før vi kklarte det (om vi klarte det). så ja, jeg var ikke så opptemistisk. Men så begynnte jeg å få noen stikkninger og mensen dukket ikke opp. Trodde egentlig berre det var syklustull. jeg tok en test likevell å til min store forbauselse så hadde vi klart det helt selv. Så nå hadde jeg fått legen min sjokka også, hahahaha. jaja, jeg gråt av glede hele dagen, klarte nesten ikke snakke. Jeg for fra helvete til himmelen på svært kort tid.

Så jeg har gått på crinone, klexane, albyl-e og prednisolon. nå går jeg berre på albyl-e og klexane, dette skal jeg ta ut svangerskapet pga at det er en fare for at barnet mitt kan dø av forlite næring slik som jenta mi nesten gjorde.

jaja, prøvde å skrive kort, men det var litt vanskelig

Skrevet

He he.

Kvalmen og trøttheten har vært en stooor issue siden 6. uke, men angrer ikke og vil ikke ha bort spiren min.

Tar hva det skal være for at dette skal gå bra altså, så får bare stålsette meg.

Heldigvis så jobber jeg ikke, så jeg har muligheten til å slappe av og ta dagene som de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...