Gå til innhold

MOOTA, og andre sjokolademousse fan:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her og trykker i meg. Foreningen ble avlyst pga sykdom, vi var bare tre stk som skulle samles så kan kanske ikke kalles forening heller, men nå vi en gang det..

 

Men resultatet blir at jeg sitter her og spiser mousse, og den var veldig veldig god!! Så nå er jeg så mett så mett, MEN jeg tror jeg må ha litt til, men bare litt, men er så mett at jeg tror at mannen må hente litt til meg, klarer ikke å reise meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he he *lol* =P

 

 

Jeg sa jo den var god!! Og nettopp så farlig god er den =) =)

 

Godt at du koser deg, du vil ikke dele litt med mannen da? He he =P

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...