Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Nå sitter jeg her og trykker i meg. Foreningen ble avlyst pga sykdom, vi var bare tre stk som skulle samles så kan kanske ikke kalles forening heller, men nå vi en gang det.. Men resultatet blir at jeg sitter her og spiser mousse, og den var veldig veldig god!! Så nå er jeg så mett så mett, MEN jeg tror jeg må ha litt til, men bare litt, men er så mett at jeg tror at mannen må hente litt til meg, klarer ikke å reise meg..
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 He he he he *lol* =P Jeg sa jo den var god!! Og nettopp så farlig god er den =) =) Godt at du koser deg, du vil ikke dele litt med mannen da? He he =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå