Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 er det farlig å sitte med pcèn på fanget når man er gravid????? menn skal jo ikke ha den på fanget pga varmen... men kan det skade fosteret...... tenkte litt på ståling og slik jeg da vettu...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 ja, gikk litt fort der. mente stråling:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 flytter denne litt lenger opp jeg... ingen som har noen kommentarer til spm mitt??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå