Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Noen her som er i avstandsforhold? Jeg går ut med en som bor langt fra meg, vi reiser for å besøke hverandre og treffer i ulike byer.. Og jeg er helt forelsket, og jeg synes det virker som han er like forelsket i meg:) Så her kommer et kanskje litt dumt spørsmål, føler meg litt fjortis som spør her men.. hvor ofte er det vanlig å kontakte hverandre? Vi sender meldinger gjennom dagen, men prater ikke så mye i tlf.. Pga jobb og andre ting..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Er ikke i avstandsforhold nå, men var det i lang tid med min x. Vi snakket daglig, hvis det ikke var spesielle ting i forbindelse med jobb som gjorde at han ikke kunne bruke mobil. Men som regel snakket vi bare en gang om dagen, og sendte en sms innimellom. Han var egentlig ikke sånn kjempe pratsom i telefon, noe jeg ble litt frustrert over. Det hele endte med at vi vokste fra hverandre og etter noen år ble det slutt. Men det tror ikke det hadde noe med avstanden å gjøre, vi passet egentlig ikke sammen, men det har jeg ikke skjønt før i ettertid Nå er jeg sammen med en annen. Vi hadde avstandsforhold de første 2 årene. Vi kommuniserte masse via telefon, både på samtaler og sms. Han var kjempeglad i prate med meg på telefon, og ja, nå venter vi vårt første barn:) (og selvfølgelig bor vi sammen nå) Tror det er individuelt hvor mye kontakt par har i avstandsforhold. Det kommer an på behov og mulighet. Noen har ikke behov for å prate så mye sammen, mens andre har det. Har dere ulike behov bør dere snakke om det på forhånd, slik at ikke den ene går rundt og er irritert eller såret. Det gjør ikke avstandsforholdet noe bedre. Lykke til og kos deg så masse:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Tror nok det er forskjellig:) Har selv hatt en samboer som var borte i 6 mnd om gangen, og han var ikke tilgjengelig for hverken sms, tlf eller msn.. Så for oss kunne det gå uker mellom hver gang vi snakket. Nå er jeg sammen med en som er i forsvaret, og nå er det en god stund siden jeg har snakket med han. En melding om dagen er jo søtt, men samtidig er vel godt å høre stemmen til den andre også
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Vil si det er vanlig å ringes en gang om dagen, i tillegg til sms innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå