Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 17 nå...iallefall i følge denne siden. Hos legen var jeg 16.

Men men...jeg er så engstelig hele tiden for at noe skal være galt. Og sikkert ekstra denne gangen, siden min kjære egentlig ikke ville ha fler barn. Så derfor er jeg ekstra redd for at noe skal gå galt eller være galt.

Hadde en ultralyd den 14 mai, og alt var bra. Babyen hadde vokst akkurat etter skjemaet i følge legen, og alt sto bra til. Men nå kjenner jeg at hadde jeg hatt muligheten, kunne jeg tatt ultralyd en gang i uken. Helt sprøtt..i know. Dette blir vårt 2 barn. Vi har mistet 2, så sikkert også noe der alle disse nervene kommer inn.

Og den ene uka føler jeg meg gravid og fin....for magen har kommet fort denne gangen. Men så som i dag...føler jeg meg ikke gravid. Jeg går bare og veter på at tiden skal komme når en kjenner lett liv hver dag. For da får en litt trygghet. Kjente liv allerede i uke 14 denne gangen. Men så har det avtatt noe. Men kjenner jeg godt etter, kjenner jeg noen små sommerfugl sprell.

Vekta engster meg og. For jeg gikk opp 24 kg sist. Og da var jeg flink med mat og trening. Men hjalp det??? not.

I dag hadde jeg gått opp 5 kg. Og er 17 uker på vei. Og leser om de som har gått ned flere kilo....eller de som bare har lagt på seg 1-2

Hmm...noe galt her eller....

Nei...sutre sutre. Men det er så vondt å gå med slike tanker hele tiden. Måtte bare få det ut

ha en fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vondt å ha det slik du har det, men en mager trøst er t du er ikke alene. jeg var FORFERDELIG ENGESTELIG første gang og er nett lik denne gangen. hos meg skyldes det at jeg egentlig ikke kan bli gravid+at jeg har risikosvangerskap. jeg vet aldri om det går bra før det hele er over. det er slitsom og tung å ha det slik. jeg er som dg, jeg kunne hatt UL hver dag om det hadde gått an;)

I tillegg dø jenta mi 8som jeg fikk i 2006)nesten både under svangerskapet og under fødselen, jeg har derfor fødselsangst. jeg gråt sist jeg var til jordmor, klarer ikke tenke på fødselen denne gangen. så ja, man blir sliten.

menvi får begge tenke at det går stort sett bra, selv om det er vanskelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...