Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Eller "the most famous ludderet"? Still around babe?
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Ludderet er nok her fortsatt, men skjult bak ett annet nick - utvilsomt!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Mistenker det ja.. Men det er liksom ingen som slår meg som like slem og kort som det hun var.. Hvis hun ikke har endret adferd siden sist, ville jeg nok kjent henne igjen ja:)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Kanskje det er den rake motsetningen her inne som er Ludderet EGENTLIG? Man vet aldri med sånne folk Savner noen av kommentarene da, på en måte er det jo fint at noen er ærlige:)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Ja, det var litt stas med Ludderet.. Utrolig festlig når alle hisset seg opp over kommentarene hennes. Hvem er det som er urokråke her nå da?
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 ja, sant? Mm, nærmeste uro vi kommer tror jeg faktisk er pila!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 Ja, men hun er da artikulær og argumenterer bra (ihvertfall det jeg kan huske).. Nei, vi trenger Ludderet tilbake, dinbaby var ikke like trivlig før:)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Det er jeg enig i;) Men fortsatt det nærmeste URO vi kommer her for tiden Ja, Ludder, where are you? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå