Gå til innhold

Dere som går på modningakupunktur! se hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på min 2. akupunktur i dag, 7 dager siden sist og da satte hun bare svake nåler. Er i uke 36+4 i dag.

Etter aku har jeg kjent sterke kynnere og mensenmurring. Har nesten vært litt kvalm og veldig trøtt i dag. Sut som det virker på meg i hvert fall:o)

hun sa at jeg hadde fin modningspuls - hva betyr det? Hun sa hun så forskjell på magen fra sist - den er blitt strammere sa hun. hun er både JM og akupunktør.

Håper jo på å føde litt før termin, og nå lurer jeg på om det har begynt å modnes, er det det jeg kjenner på korppen?

Har ikke prøvd aku før, så dette er nytt for meg, noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat slik jeg har hatt det i dag også, å jeg hadde min time nr i går:)

så er spent på hva folk sier her:)

Skrevet

Jeg har tatt dette på begge mine fødsler.. med nummer 1 så begynnte jeg i uke 36, jeg fødte i uke 38.. merket ikke så mye etter jeg hadde vært og fått nåler....

Med nummer to begynnte jeg i uke 35 og fødte i uke 41... litt skuffa da kan du si.. merket mye etter nålene det første døgnet, jeg gikk to ganger i uka.. så trodde jo de skulle skje noe litt tidligere...men nei da... men selve fødselen gikk veldig fort da...

Skrevet

Hvor ofte er det vanlig å gå?

Skrevet

sånn har jeg hatt det også.. har hatt rier også, som har dabbet av.. så ingen fødsel enda.

men håper på at det skjer snart

38+1 forresten

Skrevet

Hadde KS sist, så jeg må spørre litt...:

Hvordan kjenner man forskjellen på kynnere og lette rier?

Noen av kynnerne mine er småvonde. tar tak liksom, og kommer fler etter hverandre, må stoppe når jeg går.

Gir seg etter hvert. Kynnere eller rier?

Skrevet

Gleder meg skal begynne 27 mai,da er jeg 35 uker,skulle begynnt 19 mai men bilen min ville det andeledes... hehe uansett spennende tid i møte..

Skrevet

jeg har ikke hatt mange riene enda, men har hatt de. og man merker lett forskjell, syns jeg.

Kynnere er som regel ikke vonde, men rier er som sterke menssmerter. smyger seg oppover og er på topp en stund så går de over... får vondt i ryggen under riene også.

Slik har jeg opplevd riene til nå i hvertfall! Hadde enda riene bare fortsatt når de setter i gang :/

Skrevet

Jeg har gått gå to ganger i uka fra uke 35... disse kynnerene dere kjenner er nok moding.. fikk mye sånt etter jeg begynnte i uke 35...

Skrevet

Jeg går to ganger i uken, er nå i uke 38.. Men husk forskjellen på modningsakupunktur og aku for igangsetting.. Modningsakupunktur er ment for å korte ned modningsfasen og gjøre selve fødselen kortere, det vil ikke nødvendigvis si at man føder noe tidligere! Men forhåpentligvis får vi en enklere/kortere fødsel:)

Skrevet

takk for fine svar jenter! Føler meg litt klokere nå:o)

Aku-dama mi setter også igangsettingsnåler fra uke 37. det er ikke sånn at det setter igang fødselen før kroppen selv er klar sier hun, hjelper på modning bare...? Ikke vet jeg, men stoler på henne hun har lang fartstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...