Gå til innhold

Ultralyd i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt sto bra til :) Vi får prinsesse nr2 og jeg fikk termin 5dager tidligere :)

Alle rundt meg har trodde det var en jente......men jeg har vært sååå usikker...for dette sv.skapet er totalt motsatt av det første...Vi er kjempe fornøyd med en prinsesse til...det er jo så praktisk :)

Det kinesiske fødselskartet stemmer ikke i hvert fall......også jeg som tror alt jeg leser...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med prinsesse i magen. Vi får også prinsesse, har gutt på 3 år vi da, vi syns det er så stas med ei jente denne gangen :)

Skrevet

Gratulerer så masse med en prinsesse :)

Skrevet

Takk :) Moro med ultralyd. Har hatt 4 nå, jeg. Følges ekstra godt opp av jordmor. I går fikk jeg påvist stor mengde fostervann, så vi må visst følge med. Hadde stor mengde fostervann sist også, da gikk det bra, så håper det går fint denne gangen også. Jordmor snakket noe om fare for vann i lunger. Blir jo litt engstelig, men prøver å tenke positivt. Alt så bra ut på Ul i går ihvertfall :) Jenta vår er aktiv og målene stemte helt i forhold til termindato 28. september.

Grunnen til at jeg fikk ekstra Ul i går var at magen er stor. SF målet 22 cm uke 21. Ser nok mye større ut på meg siden jeg er liten.. Har kort mage.

Skrevet

Så bra at du følges ekstra opp da... Det går nok helt fint skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...