Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når var det dere kjente det var livlig inni magen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var rundt uke 20 i første svangerskap. Nå er jeg bare 10 uker på vei så da er det jo litt tidlig:-).

Skrevet

tusen takk for svar=) Så moro :) gratulerer med den kommende :) å masse lykke til :)

Skrevet

Nå i tredje svangerskap kjente jeg det fra 15+. Veldig moro, nå i 17.uke bekreftes følelsen daglig.

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg begynte vel så smått å kjenne rundt uke 15, men jeg skjønte ikke hva det var jeg kjente før jeg var 17+4, da kjente jeg tydelige spark. Har kjent spark hver dag etter det, og kan både kjenne og se bevegelser utenpå magen. Er 18+4 :-)

Skrevet

Kjente "flurring" som jeg kaller det ca fra 14 uker...Men definitive småspark nå (er 18+0 i dag)...Deilig :)

Skrevet

Første gang var jeg vel i uke 17, ca. Denne gangen kjente jeg det allerede i uke 13-14! Herlig følelse :D

Skrevet

Relativt tidlig i flg jordmor, både nå og forrige gang! Ca 15 uker.. Og pappan kunne kjenne i uke 18, når jeg lå riktig, og bebis også var på rett plass!

Er nå 23 uker, og i dag har hun hikket skikkelig! En utrolig morsom følelse inni magen!

Skrevet

Første svangerskap kjente jeg det rundt uke 15, mens denne gangen kjente jeg det først i uke 18. Men jeg fikk vite på ultralyd at morkaken ligger foran (mot magen) og at den fungerer som en støtdemper og at det er derfor jeg ikke har kjent noe denne gangen. Men nå kjenner jeg det endelig, og det er en deilig følelse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...