☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 vet at dette hører til på slankedebatten men er bedre respons her Jeg har behov for å gå ned 5 kg i løpet av 4 uker pga operasjon. Har gått ned 29 kg hitill, vekta står stille om dagen, grunnen til at jeg har tatt av kg er livsstil endring i forhold til kost og mosjon. Og vet at dette er den beste og "enste" sikkre måten å gå ned på, men nå mangler jeg 5 kg som jeg trenger gå ned. Er det noen som vet om noe som er effektivt og gir gode resultater bortsett fra kosthold og mosjon så mottas det med glede! ha en fortsatt fin kveld
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har desverre ingen råd til deg, men vil gratulere deg med en fantastisk innsats! Så flink du har vært!! :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Ketolyse funker bra! Jeg gikk ned 8 kg på 8 uker..
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Takk for tips hvordan funker dette? og koster det mye?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Gå inn på ketolyse.no. Der står det godt forklart. Står mye inne på slankedebatten også. Hvis du er her enda...(så ikke at du hadde svart på denne tråden før nå) Hvilke triks har du brukt? 29 kg er jo helt vanvittig! ) Gratulerer med dem!! Hvor lang tid brukte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå