tigergutt<3 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 vurderer å kjøpe en Explorer sportsvogn men vet ikke helt om den er god nok til alt bruk. Hva mener dere?
mamman til to gutter Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg syns det ser ut som en vogn som egner seg best på kjøpesentere og det syns jeg den er alt for dyr til... Men hvis du liker den, så må du jo gjøre det uansett hva vi andre på dib mener:-)
It's all about me Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Den er knallfin, men jeg jeg gikk heller for Bugaboo pga bedre demping.
Monajenten Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Den er utrolig lett å trille og svinge, og ungene sitter som konger og dronninger oppi den. Men den er dårlig på vinterføre og brostein. Genial i trapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå