Gå til innhold

for og i mot for Stokke Explorer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe en Explorer sportsvogn men vet ikke helt om den er god nok til alt bruk. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det ser ut som en vogn som egner seg best på kjøpesentere og det syns jeg den er alt for dyr til... Men hvis du liker den, så må du jo gjøre det uansett hva vi andre på dib mener:-)

Skrevet

Den er knallfin, men jeg jeg gikk heller for Bugaboo pga bedre demping.

Skrevet

Den er utrolig lett å trille og svinge, og ungene sitter som konger og dronninger oppi den. Men den er dårlig på vinterføre og brostein.

Genial i trapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...