skrotnissen Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 jeg sitter på skolen å skriver en oppgave om gjenbruk og gratismaterialer.... jeg googlet litt å kom på en eller annen måte inn på et forum der ei var såååååååbekymra fordi ho ikke hadde fått kjøpt seg noen nye sommerklær enda, så kunne jo noen se at hun hadde samme klær som ifjor!!!!!! seriøst! er det flaut å bruke de samme klærne to sesonger?? isåfall burde jeg skamme meg!
<3 coccinelle Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Blir kjempeglad når jeg kan finne frem sommerklærne fra i fjor jeg! Noen favoritter har jeg brukt i maaaaange sesonger ;-)
It's all about me Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Ha ha ha, da skulle hun ha sett mitt klesskap. De fleste sommerklærne begynner vel å nærme seg 10 år gamle eller no.....
NormaJean Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 huff, jeg ble deppa i stad, fant frem sommerklærne mine, men de passer ikke lenger:( dumme svangerskapskilo.... Jeg har noen favoritter jeg bruker hvert år, elsker å finne de perfekte plagg som bare er helt perfekte og varer sesong etter sesong. Skikkelig nedtur at magen buler så sinnsykt at det bare ser stygt ut. Gidder ikke å kjøpe så mye nytt da, er ganske sikkert gravid neste sommer igjen Men ja, folk er sinnsykt forfengelige og har ett forbruk som er hinsides fornuft.
skrotnissen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 godt å høre at det ikke bare er meg:) jeg siterer dama: Personlig så får jeg litt sånn "tenk om noen kjenner meg igjen med samme type klær som fra ifjor følelse" Om folk ser ned på det om en blir kjent igjen er jeg rett og slett ikke sikker på men jeg har en anelse om at det er tillfellet.... jeg har også gått opp en del etter svangerskapet, så mange klær er for små gett..men da kjøper jeg nye på fretex, så jeg er nok bare sooooooooo yesterday for enkelte, men det er jeg stolt av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå