Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Lillegutt som ble 5 mnd i går,har endelig forstått at det er helt okay å legge seg uten å¨ bli bysset i søvn! nå legges han våken og sovner av seg selv! fy søren så deilig! Har brukt litt tid på dette her da,for å få han til å synes det er okay,ca ei uke,vært endel skriking og sånn,men jeg er glad jeg ikke ga opp (han har tidligere sovet i min seng) Føler jeg har fått til en skikkelig stor ting her! tror jeg skal unne meg en sjokolade nå haha Og metoden jeg er brukt en på en måte oppned metoden tror jeg hehe Ha en fin kveld alle sammen
Milla med spettn :) Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 så bra!!! føles bra deilig når man får det til. snuppa har akkurat lært se å sovne selv og det er kjempegodt. før var det sinnsykt my styr å få henne i seng. kos deg med sjokoladen du, vel fortjent
noem85 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 gjelder dette på kveldstid eller dagtid også? jeg sliter litt med å få snuppa til å sovne alene på dagtid jeg, på kvelden går det helt fint. Tar gjerne imot tips hvis du har noen:)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 på dagtid har jeg rett og slett bare latt han sove i min seng hehe,men nå har jeg kuttet det og ut (noen lurer får han ha i min seng enda)...så jeg vet ikke,han har bare bestemt seg at det er greit i sin egen seng hehe. Han er litt vanskeligere på dagen å legge,det må jeg innrømme...han har noen ganger på dagen hvor han på bysses,men det går helt greit,er ikke så trøtt på dagen så det orker jeg hehe:)
lillalo Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Gratulerer så masse. Så deilig. Har også en som har sovnet av seg selv to dager på rad. Ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå