Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Nå som lillegutt vokser ut av babysetet så trenger vi et nytt. Vi har følgende kriterier: Det må kunne monteres bakovervendt, være trygt og sikkert. Det må være romslig innvendig, da vi har en stor gutt. Det må ha god hvilestilling da vi skal ha et par lange bilturer i nærmeste fremtid. Vil at han skal kunne sove godt i setet. Det må ikke være for stort/ta for stor plass da vi ikke har spesielt stor bil. Noen som vet om det er mulig å finne et sete som tilfredsstiller alle våre ønsker? Har kikket på Britax secura på nettet, og synes det ser bra ut. Er det noen av dere som har det og vil dele erfaringer med oss? Eller noen som har andre tips? Håper på mange svar, for jeg er litt bilstolforvirret:-)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Et spørsmål til...: Hvor får man kjøpt britax secura? Ser ikke ut som de har det på babyshop el barnas hus...
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Dytter litt. Er så utrolig mye å velge mellom, og jo mer jeg leter på nettet jo mer forvirra blir jeg:-) Synes jo secura ser bra ut, men finner ingen i oslo-området som selger det. Synes også maxi cosi mobi ser bra ut. Og Acta graco cosmic comfort, britak multi tech og... Noen anbefalinger/tips/råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå