monca*84*j12 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg lurer jo på som alle andre: Når blir jeg gravid? Kjønn? Jeg lurer også på om jeg får den jobben jeg har søkt på og når min kjære kommer til og fri? Jeg kan gjerne se igjen om du ønsker! 280384 meg 020776 han
jeanettee84 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Hei . Ønskene dine går i oppfyllelse , og du vil bli lykkelig og tilfreds, du har nådd et kreativt og følelsesmessig toppunkt, du er på rett spor for å nå mål og lengsler , det kreves handling, du vet hva du vil og har evnen til å lykkes. Du har møtt mye motgang, men du viser til suksess, du har mot og styrke tross i motgang . Får også opp forelskelse , en helt spesiell person som vil føre til partnerskap. Graviditet får jeg opp juli/august vil si gutt . hadde likt å blitt spådd tilbake lurer vel litt på de samme tingen som alle andre gravid? når ? kjønn ? fremtid? jeg: 061184 sambo:010279
monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 Heia.. Tusen takk for svar! Syntes du er flink jeg! Jeg har det veldig veldig bra, jeg er straks ferdig med utdanning, mest sannsynlig fått jobb og er villt forelsket i drømme mannen.. Alt er snart perfekt, bare en liten kommer.. Men som du sier har jeg løsning på problemet, jeg er under utredning og regner med og være gravid innen årets utgang.. *håpe* Jeg trur du er en veldig bestemt person.. Du vet hva du vil og har siktet deg ut den linjen du ønsker og gå. Jeg føler at andre kanskje kan se deg som litt krass i ny og ned, men innerst er du vel kanskje heller det motsatte.. Det vet de som er deg nærmest og er glad i deg... Jeg trur du når de målene du setter deg, og kan nå relativt langt.. Føler velstand på alle områder.. Men pass deg så ikke mannen din føler seg i skyggen... Jeg føler to barn på deg; en av hver.. Gutt først så jente.... Gutten blir unnfanget innen året er omme.. Trur du vil være litt plaget med bekken, men ellers ikke noe.. Føler fødsel uten smertestillende, trur det er ønsket ditt og du får det som du vil.. Føler du går litt over, for ungen er ca like sta som deg=) Jeg er ikke spess trent i dette, og jeg bruker stort sett intuisjon.. Så ta det med en klype salt da! klem
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 dytter jeg, så du ser jeg har svart...
jeanettee84 Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Hei. stemmer noe av dette, har en av hver men fikk først så en gutt i 08, ingen av fødselen tok jeg noen form for smertestillende, fikk jenta 3 dager før termnin og gutten 2 dager etter termin. er ikke prøvere men trodde vi var blitt gravid da jeg har følt meg litt rar i det siste.og ja er hvert plaget med bekkenet i begge graviditete og noe etterpå. det med velstand kan vel også stemme men er vel heller jeg som er stilt litt mer i skyggen da det er hann som har en god karriere. så du ser en ny graviditet på oss?
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2009 Ok... Ja da trur jeg dere får en til.. gutt=) i forhold til han i "skyggen" var vel egentlig ment i forhold til den sosiale biten.. siden du er so out there.. Ser jo det at det var skrevet litt rart.. hehe Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå