Gå til innhold

Ja, da hopper jeg videre inn til dere jeg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er et uendelig langt 1.trimester over, det er godt det =)

Er i dag 12+1 og har termin 3.desember, inntil videre ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen! Ny epoke! 2.trimester har rykte på seg for å være den beste perioden av graviditeten! Nyt det!

Skrevet

Ja velkommen over =) Godt å være over den første "kneika". Nå går vel de fleste å venter på uke 25, i allefall æ =)

Du har mye å glede deg til med tanke på UL og slike ting =)

Skrevet

Ser virkelig frem til og kunne glede meg mer over svangerskapet nå ja =) Nå skal det og sies at dette er vårt 4.barn, så jeg vet absolut hva jeg har og se frem til =)) Vi gleder oss stort =)

Skrevet

Mulig jeg ikke er helt med, men hvorfor er det ekstra grunn til å glede seg til uke 25?? :)

Skrevet

Enig i at det er godt å komme over i 2.trimester gruppen! Jeg har også termin 3. desember - men skal ha keisersnitt ca 2 uker før termin.

Orket ikke å lese så mange av innleggene på 1.tri - for jeg ble egentlig bare litt nervøs av det.

Ser innleggene her inne er av en litt annen karakter:-)

Lykke til alle sammen. Håper dere får en flott tid!

Selv om det er veldig lenge siden jeg gikk gravid med mine 2 første, husker jeg tiden fra uke 13/14 som fantastisk på alle mulige måter. Borte var kvalme og trøtthet - og gleden over å se magen vokse og kjenne babyen sparke var enorm. Håper det blir slik denne gangen også...

Skrevet

Vestlandsfanden: Fra uke 25 er det mye større sjanse for at barnet kan overleve om det blir for tidlig født =)

Skrevet

aha, ja, det må jo sies å være en ganske viktig å uke å komme til. Tenkt at bebien er så stor at om 5 uker (for min del) kan den overleve om den blir født for tidlig :) Jeg håper selvsagt at den holder seg inne noen måneder lengre da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...