sajam Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Endelig er et uendelig langt 1.trimester over, det er godt det =) Er i dag 12+1 og har termin 3.desember, inntil videre ;p
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Velkommen! Ny epoke! 2.trimester har rykte på seg for å være den beste perioden av graviditeten! Nyt det!
TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Ja velkommen over =) Godt å være over den første "kneika". Nå går vel de fleste å venter på uke 25, i allefall æ =) Du har mye å glede deg til med tanke på UL og slike ting =)
sajam Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Ser virkelig frem til og kunne glede meg mer over svangerskapet nå ja =) Nå skal det og sies at dette er vårt 4.barn, så jeg vet absolut hva jeg har og se frem til =)) Vi gleder oss stort =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Mulig jeg ikke er helt med, men hvorfor er det ekstra grunn til å glede seg til uke 25??
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Enig i at det er godt å komme over i 2.trimester gruppen! Jeg har også termin 3. desember - men skal ha keisersnitt ca 2 uker før termin. Orket ikke å lese så mange av innleggene på 1.tri - for jeg ble egentlig bare litt nervøs av det. Ser innleggene her inne er av en litt annen karakter:-) Lykke til alle sammen. Håper dere får en flott tid! Selv om det er veldig lenge siden jeg gikk gravid med mine 2 første, husker jeg tiden fra uke 13/14 som fantastisk på alle mulige måter. Borte var kvalme og trøtthet - og gleden over å se magen vokse og kjenne babyen sparke var enorm. Håper det blir slik denne gangen også...
TromsøMamma venter liten gutt Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Vestlandsfanden: Fra uke 25 er det mye større sjanse for at barnet kan overleve om det blir for tidlig født =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 aha, ja, det må jo sies å være en ganske viktig å uke å komme til. Tenkt at bebien er så stor at om 5 uker (for min del) kan den overleve om den blir født for tidlig Jeg håper selvsagt at den holder seg inne noen måneder lengre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå