lucky1 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er på jakt etter gode tips på ting man kan lage av det man måtte ha i hjemmet.... Jeg har skikkelig dilla på søtt denne gangen, men har fått beskjed av jordmor med å være forsiktig med godteri.... Jeg trenger da andre ting jeg kan like like godt ;-) Jeg tenker på alt fra måltid til snacks (helst snacks) Prøv å skriv inn tips om ting man kan lage av f.eks få ingredienser, slik at det blir enkelt å lage...... takker for alle svar ;-)
TussaiFarten Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Hei! Her er noe som er enkelt og godt:) Hjemmelaget saltstenger! Du kan bruke den NÅ paideigen du får kjøpt.. skjære strimler som du "tvinner" og legge på ett stekebrett med bakepapir under. Pensle disse strimlene med egg og krydre med havsalt og driverse andre krydder som spicer dem opp og gir dem en god smak! (tørket kavre, paprika f.eks) Blir veldig godt hvis du drysser over litt ost på dem å. (gratinere dem) Stek dem ved 225 c grader i ca 10 min:) Disse blir knasende gode!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Tøm kjøleskapet for ost og frukt og lag deg et skikkelig ostefat. Litt lekker oppskjæring gjør seg jo alltid. Enkelt, godt og til og med sunt. (Og med søtsmaken i frukten får dekket søtbehovet også.)
klarfornr2 Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Frossne blåbær og vaniljekesam - blir som blåbæris frossne jordbær, litt ananas, appelsinjus og litt kokkosmasse, i blender - blir en deilig og søt smootie
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 frukt og vaniljekesam er utrolig godt! anbefales! Pleier som regel å ha eplebåter å dippe:) å nå fikk jeg vann i munnen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå