Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Fikk såååå lyst på dreamis i går, men så hadde de det ikke på butikken der jeg bor (Kiwi). Så etter jobb gikk jeg på Rema 1000 (som er i feil retning fra jobb og hjem). Ringte sambo da jeg kom hjem og sa at det var for mange smaker dreamis og velge mellom. "klarte du ikke bestemme deg og fikk ikke kjøpt, eller kjøpte du to?" spurte ham. Da jeg fortalte at jeg hadde kjøpt 4 forskjellige smaker holdt han på å le seg ihjel der han satt på jobb. Huff, jeg som skulle være sunn....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 haha, høres veldig bra ut:D man har lov å væe usunn i blandt
det spirer Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Is er fantastisk.... Vært på tre forskjellige butikker idag for å finne piatasj is med sjokolade.... Må mann så må mann, enkelt og greit... sommer er det og:-)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, ja man blir lett litt sånn vinglepetter når man er gravid. Lyst på alt, jo da kjøper jeg alt!! Ikke lett å velge!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2009 jupp! har klart å ikke spise opp alt ennå da, heldigvis. Får jo god hjelp til å spise opp når jeg først har fått det i hus og da
Frkroosa Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Haha Etter at jeg leste dette innlegget måtte jeg på butikken for å kjøpe is! mmm nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå