Gå til innhold

Han ville bli hos meg :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som hadde sikkelig sippeinnlegg her på søndag var det vel. Sambo vurderte å gå fra meg..

Men han valgte å bli :) Han hadde fått tenkt masse og han har det best sammen med meg. Fikk så mye (velfortjent) skryt for at jeg har vært her for han og at ikke jeg gikk fra han pga psyken. Han skal og søke hjelp for det nå.

Det var så utrolig deilig da han kom hjem og sa det. Har vekselsvis følt meg sikker på at han ville bli og sikker på at han kom til å gå. Var helt forferdelig disse dagene.. Har sett etter egen leilighet og tenkt på hvordan vi skal dele alt vi har.. Men nå slipper vi det. Er så utrolig lettet!

Vi skal nå jobbe med oss som par, finne på mer sammen. Vi elsker jo hverandre, det var jo ikke derfor han vurderte å gå. Så jeg vet vi skal klare det. Kanskje vi trengte denne vekkeren.

Men tanken på barn har vi lagt vekk frem til han har psyken sin i orden. Ingen av oss synes det er fornuftig å få et barn sånn situasjonen er nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:-)

Ønsker dere masse lykke til,også håper jeg det fortsetter å ordne seg for dere;o)

Kjenkt å lese slikt her inne også:-)

Skrevet

Så flott at det ordnet seg for deg! Barn kommer når dere er klare og forholdene ligger til rette for det. .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...