Gå til innhold

Brunlig utflod...

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ble jeg litt redd. Er akkurat 8 uker på vei og har hatt småstikkinger i hele dag og nå så jeg at det var litt brunt utflod i trusa. Det var ikke noe farge på papiret, så det ser ikke ut til å komme noe blod...

Har dere hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. e har hatt det samme som deg...... to ganger, en i uke 6 og i uke 10. begge gangene kontaktet e legen/legevakta. dette ambefaler e at du også gjør. legen sie du skal kontakte de om du har brun utflod eller blør.

me me va alt bare bra.12 uker i morgen.

kontakt legevakta, du får sikkert komme inn i dag, og tar en tisseprøve, og de ber deg vel gå til legen i morgen for å skjekke og da blir du sikkert henvist til ul på sykehuset. slik jorde de me meg. de fleste leger er ganske hensynsfulle for du skal jo ha d best mulig og ikke være engstelig. e gråt som bare d når e oppdaga brun utflod, men alt va bare bra og d e ganske normalt me brun utflod.

Skrevet

Jeg har hatt to uker nå, hvor jeg har hatt bittelitt frisk blod på papiret, men mest brunt utflod, ganske tynt virker det som og. Derfor har jeg tatt to Hcg prøver, ( som du svarte på til meg i sted;), også skal jeg ha ultralyd på mandag. Var på en annen ul i uke 5 da jeg oppdaget dette første gang, men da kunne de ikke se noen ting. Men som legen sa til meg, er det ganske normalt at det kan komme litt blod, eller brun utflod uten at det er noe galt.

Kontakt legevakt om du er urolig, eller vent til fredag og få deg time da, og ta det me ro er mitt råd, ikke bekymre deg hvertfall, det går nok bra skal du se:))

Skrevet

Takk for svar, romheng og tulla :)

Det var ekstremt lite så jeg ringte ikke legevakta.

Det stoppa også. Var bare bittelitt som kom, så jeg er ikke så urolig...

Skal uansett heldigvis til UL i morgen.

Skrevet

Masse lykke til i morgen:) Må du oppdatere oss når du har vært der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...