luckymum Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hei jenter! Må nesten høre her inne,er så lenge siden sist så jeg husker ikke helt hvordan dette var.Men er det vanlig at bebisen blir roligere på slutten?Jeg er 37+2 idag og jeg syntes lillemann er veldig rolig idag,har igrunn vært det de siste 3 dagene.Har kjent bevegelser,men veldig lite og roligere.Grunn til bekymring?
anneli39 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg er også uke 37, men hos meg varierer det veldig. Det er veldig mye aktivitet til tider, der hele maven beveger seg, og så kan det være stilt i noen timer. Men om jeg blir bekymret, så pleier jeg å dytte litt i maven for å se om jeg får respons tilbake, og det pleier å hjelpe. Har du prøvd det? Det er også vanlig å få "større" bevegelser nå på slutten. Hva om du ligger deg ned? Det pleier å øke aktiviteten hos min, spesielt om jeg snur meg på siden! Men om du føler at noe er veldig forskjellig på tre dager, så kan du jo ringe til føden og høre. Du har i allefall ikke godt av å gå å bekymre deg de siste ukene. Håper alt er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå