Gå til innhold

super dag oss jordmor:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillgutt lå langt nede,hun kjente hode,og vannblæra som hu kaldte det lå i press der nede,og jeg var veldig veldig moden for en fødsel nå ja, og hadde alt 3 cm åpning :) så hun håpet nå etter at hun hadde tøya ut der nede at kynnerene gikk over til fødsel:)

kan se ut som det hjalp, for har vonde taki ryggen, og masse press og ubehag, så kanskje bebisen vill ut før fredagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å slike jm-besøk er så GØYE, blir gira da. Blir nok fødsel på deg da i løpet av natta kanskje??? Godt å se "lys i tunellen" etter en evighet med mage og gravid-modus

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Nesten så jeg skulle skrevet dette selv jo....

Har også vært hos jordmor i dag, blitt strippet, har 3cm åpning og er veldig klar......

Kanskje det er vår tur nå. Selv om jeg egentlig har gitt litt opp. Ble strippet Torsdag også, men da skjedde det ikke noe. Kan jo være heldigere denne gangen.

Lykke til =0)

Skrevet

Lykke til damer...

Skrevet

ja vi får håpe på det:)

men det er det nå,er våres tur :) he he

lykke til:) klem

Skrevet

Ikke for å ta motet fra deg, men det er omtrent samme beskjed som jeg fikk for 1,5 uke siden. Hun tøyde litt hos meg også, og sa at hun ikke regnet med å se meg igjen(er 3 dager på overtid i dag). Har hatt noen dager med mye kynnere og murringer, men ingenting mer har skjedd. Håper du er heldigere, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...