mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 i går testa jeg positivt, 4 dager før venta mens. grunnen til at jeg testa er fordi jeg kasta opp 1 gang om dagen i noen dager, og jeg hadde ett humør som svinga mer en en berg og dalbane på 17mai. hvis jeg regner fra sist mens er jeg 3+5 i dag. men er litt usikker på om jeg kan være litt lengere på vei siden jeg fikk symptoner omtrent før egget rekker å feste seg. hvordan kan jeg finne ut om jeg er lenger på vei, og hvordan går jeg frem for å finne ut av det?
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Har du dato for sist mens? Og har du hatt regelmessig mens? da er det relativt enkelt. Hvis du har 28 dagers syklus har de fleste EL dag nr 14 etter første mens..
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 det er utifra det jeg har kommet fram til at jeg er 3+5. hadde forrige mens 24 april. men usikker på om jeg kan ha blitt gravid før og likevel fik mens 24 april. prøvde å ringe legekontoert, men de mente det ike var nødvendlig med time før i midten av juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå