therese_23 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 jeg ska bytte til stor seng til dattern min i juni da hun fyller 3,men er litt usikker på om hu skal få en vanlig stor dyne? alltså 140 X 200?? va ville dere ha gjort?
erteposen + 4 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Mine gutter har hatt stor dyne siden de var 2,5 eller noe sånt. De fikk stor dyne da de bytta til store senger, og det er igrunnen greit å slippe den junior str. som de igrunnen ikke trenger.
therese_23 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 ja jeg synes kansje det er litt dummt å kjøpe den mellom no npr hu likevell er så stor.... takk for svaret
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Min fikk barnedyne i mellomstørrelse fra ikea...Funker veldig bra. Innbilder meg at de store blir litt for tunge og uhåndterlige for henne...Men smak og behag ;P
*toppris* Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 gutten min har hatt stor dyne siden han var to år, er ingen problemer med det, heller motsatt... sparker den ikke av;) men den er ikke tung osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå