Gå til innhold

sønnen min sier styggt ord ):

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 2 ,5 mn . han vet ikke engang hva ordet betyr. men sier så høyt og ler han. jeg må innrømme at jeg har kansje sagt ordet et par ganger når jeg var sint. jeg er sååååååå lei meg. det var dumt av meg.

Jeg har sagt til han at ordet er styggt ord og han skal ikke si det. men han sier med engang og ler. ):

mannen min er sur på meg. hvordan kan jeg få ordet ut av hodet hans?

desperat og flaut mor ):

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slutter og sier det ordet selv,også slutter du og kommentere det hvis han sier ordet,da vil han slutte.

Nå gjør han det fordi han vet att han får oppmerksomhet på det!

Skrevet

Den tabben har jeg også gjort... Har i slitne/fortvilte øyeblikk sagt f.eks "nå slutter du, ellers blir jeg forbannet"... Han plukket det ordet opp veldig fort, og begynte faktisk å bruke det i "riktig" sammenheng, altså når han var skikkelig sint. Men han lo ikke. Jeg gjorde som hun over her har anbefalt. Tok meg i sammen og sa det ikke flere ganger selv. Gjorde ikke særlig nr av at han sa ordet, sa vel et par ganger at han heller skulle si han var sint. Så sluttet han av seg selv etter noen uker.

Ikke grunn til å bebreide seg selv, sånne "tabber" kan vel de fleste gjøre.

Nå sier han "dumme" til meg når han er sint på meg, og det er det IKKE jeg som har lært han, men heller noe han har plukket opp i bhg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...