Gå til innhold

I hvilken stilling får du oftest orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er best når jeg ligger øverst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg får også flest orgasmer med å sitte/ligge øverst :)

Ride-ride ronke ;p

Skrevet

Doggy.Og når jeg ligger på ryggen,med bena over armene hans (skuldrene hans),om dere skjønner:-)

Skrevet

Er avhengig av å stimulere klitoris med fingrene for å få orgasme, så spiller ingen rolle egentlig... så lenge han eller jeg tar på den under samleie så får jeg orgasme. Får dere orgasme uten å ta på den? aldri klart det jeg...

Skrevet

Det er jeg som har svart over deg..Jeg må også stimulere klitten for å få orgasme.Men når han ligger over meg,og jeg har en pute under rumpa,kjenner jeg at det er like før jeg kommer,men det tar tid,så han holder ikke ut lenge nok:-/...;o)

Skrevet

Jeg får kjempelett orgasme, egentlig uansett stilling (med unntak av bakfra- aldri gått)- og trenger ikke ekstra stimulering. jeg er vel heldig, for har lest at kun tretti prosent av kvinner får orgasme kun v samleie uten ekstra stimuli m hendene. Aller lettest er det i misjonær- minst jobb for meg også hehe:) Trenger ikke mange jukk før jeg kommer da!! :)

Skrevet

heldig du da.

skulle ønske det var så enkelt. her kreves det masse arbeid, helst fra mannen, uansett hvilken stilling.

Skrevet

tenk så heldig du er!! Har nesten ikke hørt om noen som ikke må stimulere klitoris..selv om det fortsatt er noget tabu å innrømme det...

Skrevet

Jeg får orgasme uten at klitoris blir stimulert...jeg får orgasme da også,men får det også ved penetrering. Men er jo ikke samme type orgamse.

Klitorisorgasmen er vel den "vanligste" orgasmen. Mens penetreringen stimulerer dette punktet inne i skjeden som gir "spruteorgasme" :P Sånn er det iallefall hos meg ;)

Skrevet

Hva mener dere med orgasme? at det renner en foss eller at man når høydepunktet liksom...?

Skrevet

Jeg på topp eller misjonærstillingen. Får orgasme hver gang uten ekstra stimulering.

Skrevet

19:38 her...

Klitorisorgasmen er vel den som gir disse "høydepunktene" :P

Ved penetrering (evt at han bruker fingeren) så stimuleres dette "punktet" inn i der,og gir iallefall meg en sprutende orgasme. Er vel mer eller mindre en foss som kommer ja! Det gjør det ikke under en "klitorisorgasme". Kommer væske her også,men kan ikke sammenlignes med det som kommer sprutende som en foss :P

Skrevet

Jeg får orgasme kanskje i 90% av tilfellene når jeg sitter oppå. Ingen av oss tar på klitoris da. Har vært nære på ved andre stillinger også, men kan ikke huske å ha kommet da. Ergo får jeg orgasme kun ved penetrering. Kan også pule meg selv meg feks en banan og få orgasme, uten å ta på klitoris. Får også orgasme ved å ta på klitoris. Serieorgasme eller sprutorgasme har jeg aldri hatt, men kan onanere feks ti ganger på kort tid, og komme ti ganger.

Skrevet

Anonym 19.04 her. Ja, føler meg heldig når jeg leser om hvor vanlig det er å slite med å nå the big o! For meg har det alltid vært enkelt å få orgasme! Faktisk har jeg onanert siden jeg var ganske liten, og fått orgasme også.Visste selvsagt ikke hva det var før jeg avr litt større, gjorde det bare på instinkt og skjønte liksom at det var noe jeg måtte gjøre kun når jeg var alene. Enten ved å gni meg mot noe eller også når jeg anstrengte meg veldig fysisk (f.eks når vi hadde svømming og jeg anstrengete bena og underlivet veldig, ble faktisk så sliten i musklene da at jeg kunne komme noen ganger- husker jeg ble veldig flau, redd noen så det på meg). Pørvde å slutte i tenåra, følte meg så rar som onanerte, men orgasmen var så god at jeg ikke greide stoppe:)

Etter jeg begynte å ha sex, har jeg ikke hatt mange samleier uten orgasme- tror de kan telles på en hånd, og ofte får jeg flere!!! Tror klitorisen min er veldig følsom for jeg takler ikke direkte berøring så veldig, med fingre- blir FOR følsomt. Derfor er indirekte stimulering ved samleie helt perfekt. Tror også det er forskjell på g-punktsorgasme og vanlig. Får mest vanlig, men spruter noen ganger, mest når jeg sitter på topp. Har stor sexlyst da, kan jo ha noe med det å gjøre at jeg kommer så fort. Får god drahjelp av kjekk og flink partner og min frie fantasi.. Ah, sex er herlig!! :)

Skrevet

Bakfra eller misjonær. Får orgasme nesten med en gang hver gang, og det er litt slitsomt for det er jeg som ikke holder ut så lenge :/

Skrevet

Jeg får stort sett aldri orgasme :( Dette er veldig sårt for samboeren min.. Derfor har jeg faket orgasmer mangen ganger.. Føler meg så slem..

Men når jeg får, så sitter jeg øverst...

Skrevet

Jeg får sjelden orgasme sammen med mannen min, ikke det at han ikke jobber for å gi meg det, men for meg er ikke det målet liksom..:)

Liker best å gi meg selv orgasme, kan ligge i en time og bare kooose meg med dildo, vibrerende egg o.l. og få masse deilige orgasmer.. Blir helt utslått etter en sånn "økt" og er i sexrus lenge etterpå..hehe

Orgasmer sammen med mannen min blir uansett ikke så "mindblowing" som på egenhånd, så jeg gidder ikke å bruke energi på å få det (skjer det så er det en hyggelig overraskelse, skjer det ikke så er det helt fint), og gir heller litt ekstra innsats for å gjøre det deilig for ham!:)

Skrevet

I stillingen som 1. betjent! . haha

nei, for min del er det faktisk misjonær, ikke sånn at begge ligger strakt ut som på film, men at han skyver bena mine litt ut og opp mot overkroppen mens han kommer dypt inni meg.

Skrevet

Får også veldig lett orgasmer. Kan omtrent velge hvor mange jeg vil ha under et samleie. Favoritten er vell når jeg ligger på rygg og har beina over skuldrene/armene hans.

En annen som er god er når han sitter inntil en vegg og jeg sitter over han. Bøyer meg da litt bakover for at han skal treffe de spesielle punktene. ;)

Liker godt å prøve ut forskjellige stillinger, vi da. Og ofte så har det med lysten å gjøre også. Men uansett så kommer jeg.

Skrevet

Jeg får orgasme i alle stillinger, men får flest når han tar meg bakfra.

Skrevet

Jeg får også spruteorgasme av og til. Da ved at G-punktet blir stimulert.Jeg får de beste orgasmene ved misjonær og liggende på siden. Bakfra og når jeg sitter oppå synes jeg er litt vonde (fordi han støter så langt inni meg).

Skrevet

Ligger på rygg og har bena over mannens skuldre?

Hvordan fungerer dette? Høres ut som det blir vanskelig for mannen å "jobbe" slik?

Skrevet

å ha bena over hans skuldre er bare vondt for emg, for han har så langt utstyr, støter da for langt inn. Men ellers komme rjeg som ei kule i alle stillinger- med unntak av bakfra. Har aldri fått en orgasme bakfra, men i alle andre stillinger kan jeg få serieorgasmer. Skjønenr dte ikke, skulle gjerne hatt bakfra også. Dere som får orgasme i doggy, stimulerer dere da klitoris med hånden? Man må vel det for å komme slik??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...