Gå til innhold

Normalt å ha en kynner i mange timer uten pause?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber ikke til vanlig, men er ringevikar i barnehage. I dag har jeg vert på jobb 7 timer og har lagt merke til at magen har vert skikkelig hard hele tiden mens jeg har vert der. Mye hardere enn vanlig. Merker ikke så mye til det når jeg sitter, er helst når jeg står. Men da er den knallhard også. Er 25+3 i dag. Er ikke vondt heller, men ganske ubehagelig. Lurte derfor på om dette er normalt? Blir jo litt småbekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du ikke bli altfor skremt her, men jeg og hadde det sånn, og endte opp med prematur fødsel i uke 27. Men det trenger selvfølgelig ikke skje med deg, men jeg synes du skal ta deg en tur til legen å få en sjekk, og eventuell sykemelding.

Skrevet

Uff da :S Ringe føden nett for å spørre. Men hun jeg snakket med reagerte ikke i hele tatt på at den har vart så lenge, og sa at dersom jeg kjente liv var det i grunn ikke noe å gjøre. Og jeg kjenner litt liv nå. Men magen er fremdeles knallhard med kynner, har nå vart i rundt 9-10 timer uten pause. Begynner også å bli ganske ubehagelig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Blir glad om flere kommer med synspunkt?

HI

Skrevet

Derson du kjente liv var det ikke noe å gjøre? Det synes jeg var et rart svar, jeg kjente masse liv rett før jeg havnet på sykehuset og fikk i uke 27. Jeg fikk også blødninger, ringte inn til føden å sa det, å fikk beskjed om at så lenge det ikke kom mer var alt greit. Dagen etter var jeg inne og fikk vite at jeg hadde nesten full åpning, og ble lagt rett i seng. Jeg anbefaler å ringe legen din i morgen, å få sjekket om kynnerne har påvirket livmorhalsen. Best å være på den sikre siden.

Skrevet

jeg har kynnere mange ganger om dagen, hadde det med førstemann oxo. men de varer ikke lenge, og de kommer ikke regelmessik. de er ikke vonde, men kjempeharde.

om du lurer, ringer du lege eller jordmord. spør heller en gang for mye enn en gang for lite! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...