Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg fødte i Juni i fjor og hadde mammapermisjon frem til Februar i år. Siden jeg ikke har fast stilling i jobben jeg er i mottok jeg derfor foreldrepenger fra NAV. Spørsmålet er da om jeg får feriepenger fra to forskjellige i år? Fra arbeidsplassen min for januar-juni 08 og fra NAV for perioden juni-desember? Når kommer isåfall foreldrepengene fra NAV? Håper noen vet svaret på dette På forhånd takk
frk Nilsen Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Du får feriepenger fra jan-juni fra arbeidsgiver. Feriepenger fra NAV regnes ut i fra 12 uker ved 100% og 15 uker ved 80% ikke mye å henter der.... Tror det er utbetaling nå i slutten av mai. gå inn på nav.no der står det om feriepenger og utbetalingsdatoer. Når det gjelder feriepenger fra arbeidsgiver så er det jo bare å ta en tlf til lønn/regnskap
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Hva, får vi ikke like mye i feriepenger som det vi skulle hatt om vi var i jobb? Det syns jeg var utrolig teit!!!! Jaja.. Takk for svar iallefall, da slipper jeg å tenke mer på det Hilsen hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå