Gå til innhold

Amme BH fra HM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte meg 2 pk ammebh fra HM over nettet.

Bruker til vanlig 75C, bestilte også denne str i ammebh.. siden den verker er vattert eller har spiler.

Den er helt grei i str når jeg prøver den nå før fødsel.... men redd den kan bli litt liten etter at det kommer melk samt med ammeinnlegg.

Siden jeg bor avsides til vurderer jeg å bestille noen til via nettsiden til HM... men ser at neste str er 80... hva skal jeg gå for da? fra 75C til 80C høres litt mye ut?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

Bruker til vanlig 75c, kjøpte vel 80 c fra de fra hm...brukte de i slutten av svangerskapet og de passa helt fint. Etter melka kom ble de faktisk litt små, kjøpte en fra lindex i 80 D og den er mye bedre.... Er nok lettere og kjøpe BH etter du har begynt og amme...

Jeg brukte de to jeg hadde fra HM de første dagene til jeg kom meg ut for og kjøpe noen som var større...

Skrevet

Jeg var tilbake til vanlig str. etter et par mnd. Med en gang er den for liten for da blir puppene enorme. Om du ikke legger mye på deg rundt, er det cupen du må øke. 75D høres bedre ut for meg. Jeg beholder stort sett omkretsen, men må opp i kopp. Ellers vil jeg absolutt anbefale lindex sine. Mye bedre enn hm:)

Skrevet

Er vel cup jeg burde øke ja... Mer ser ikke at det finnes str 75D. Men mulig det er kun på nett...

Hørt flere som skryter av Lindex sine... hva heter de?

Bor som sagt ikke i nærheten av så mange butikker.. men kan jo ta det etter fødselen når jeg skal hjem fra sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...