Familie på 4. Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Har lyst å duo vogn. Hadde bestemt meg for brio. Men nå er jeg usikker. Kom over at babyshop har salg å selger simo duo til 3799. er dette et bra pris? Tror dere jeg kan selge den for 3000 om et år eller to?? Er helt på bær tur når det gjelder simo. Kalesjen kan den reguleres eller er den lik den på kombien? Har hørt den er tung. Men tar den stor plass i bilen? Hadde en tetonia førre gang å var kjemp fornøyd med den.. Tror simo vogna er perfekt å trille. Tenker mer på transport. Det er ikke ofte vi kommer å kjøre bil med vogna.. Men er opptatt av at den ikke tar hele bilen om vi skal noe sted.. Håper noen kan hjelpe meg.
gm&linnea Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Vi har kjøpt simo kombi, og den tar hele bagasjerommet på vår kia ceed, men det kommer jo ann på bilen.. Jeg forstår ikke hva du mener med kalesjen, for den kan da tas ned osv på kombien..??
*toppris* Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 vi har også kjøpt simo kombi, hadde brio kombi med nr 1. Gleder meg til den tas i bruk... Hvis du er usikker med tanke på bilen kan du helt sikkert få lov til å prøve den i bagasje rommet. Ang plassen den tar kommer helt an på bilen din, så det er nok best å spørre om du kan få prøve:) Hvis du går inn på simo.no så står målene på vognene der. det er helt lik kalesje på begge delene i duoen ja, og begge kan reguleres, slik som på alle vogner.
bee* Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Vil tro den er like stor i bilen som simo.. Vil på alle måter anbefale den vogna.. Den kan du ha lenge.. God stødig og trygg vogn.. og klassisk om du velger en nøytral farge. Om du mistenker at du kommer til å få en lang unge er Simo Duo den lengste mener jeg å høre.. Bagen i duo vogna kan du bruke mye lengre en kombi vogna og spesielt mye lengre en mange 3 hjulinger. I bag vogna er det også en liten rygg du kan sette opp om du vil ha babyen litt mer oppreist..
*toppris* Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 retter litt på det der, simo kombi baggen er lengre enn duo baggen, men også litt smalere;) gutten vår var veldig lang (lange ben i familien) så kombien passer oss bedre enn duoen, selv om den er litt smalere;)
*toppris* Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 simo: innvendig liggemål bag kombi: L=83 B=30 H=22 cm duo: L=80 B=34 H=24 sittemål innvendig sportsdelen kombi: L=92 B=33 cm duo: L=91 B=34
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Vil anbefale deg å sjekke ut på barnevognbutikken, og test og spør ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå