Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hvor lenge hadde dere vert sammen da han fridde da? =)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Vært sammen i 3 år, han fridden på en holme ved kysten i solnedgangen... Nydelig.. Men 2 mnd etterpå angret han :-( Er singel og alene med barna våre :-(
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Ha'kke gjort det enda, dusten, etter åtte år sammen. Påstår han ikke er "the marrying type". Får meg ikke til å gjøre det selv, er litt gammeldags. Tar gjerne i mot deres historier, kanskje jeg får noen gode ideer?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Han fridde 1,5 år etter at vi traff hverandre, på Heathrow flyplass! Han sa han egentlig planla å vente til nyttårsaften, men at han ikke klarte å vente (dette var i slutten av desember). Hører med til historien at han skulle hente meg på flyplassen men var nesten en time forsinka fordi han ikke hadde beregnet trafikken, så jeg hadde sittet litt for lenge på en benk og var ikke akkurat i kjempehumør da han dukket opp. Men han ble raskt tilgitt da han dukket opp med roser og ring og litt smånervøs selv om han visste jeg ville si ja Og så ble vi gift 6 måneder senere, og venter vårt første barn nå! (Vært gift i 10 mnd.)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Tok meg med til Sverige (ok, lite romantisk akkurat det ;o) hehe:p) og det var en overraskelsestur. Han sa vi skulle feire en slektning som hadde bursdag, men det visste jeg at ikke stemte. Han har _ingen_ slektninger i Sverige Jeg visste at det lå noe der, og hadde det på følelsen at han ville fri. Vi kjørte langt inn i Sverige, og kom til et skilt hvor det sto Kolmården Dyrepark. Da jeg er helt på tuppa etter dyr skjønte jeg at det var dit vi skulle. Når vi kom frem så jeg at det var plakater av delfiner og haier, og da steg pulsen. ) Vi steg ut av bilen og jeg spurte: Hvor er foreldrene dine og søsteren din? Skulle ikke vi møte de her?? - med et smil om munnen. Han lo og sa: Ikke spør for mye nå! Og gikk bare for å snakke med resepsjonen. Han kom tilbake og sa: Stine, her er overraskelsen din. Jeg fikk vite programmet og at vi skulle på middag, neste dag skulle vi bruke på å se i dyreparken. Det han ikke sa var at jeg skulle få en time alene med delfiner neste dagen;) Og på slutten av den timen fridde han ved bassengkanten sammen med delfinene ) Dagen før hadde vi jo middag, med champagne og det som var - og jeg ble litt... Hva skal jeg si: Urolig når han ikke tok frem ringen, hehe Men, den kom jo frem til slutt ) Veldig morro og romantisk for min del. Jeg er helt opphengt i delfiner og skulle gjerne blitt delfintrener. Det medfører flytting til utlandet, noe jeg ikke vil for Daniels del, mtp på at barnefar bor her i Norge. Dessverre.. Vi hadde vært sammen i 1år og 7mnd da. Det er vel nå ca 1år og 6mnd siden forlovelsen... Når vi gikk der sammen med delfintrenerne, så smilte alle som var der - samboeren ble litt redd for at jeg skulle skjønne det - for alle var jo bare skikkelig spente for å se NÅR han kom til å fri. Han måtte si det til de, for å få alt til å stemme overens og få det til å klaffe ordentlig. ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Vært sammen i 1,5år. Vi snakket om vi ønsket å forlove oss, og om vi ønsket å gifte oss.. Vi så på ringer og bestilte. Han fikk vite når de kom, så kjøpte han blomster, puttet ringene i dem og fridde i stuen vår hjemme en varm og deilig sommerkveld
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Når skal dere gifte dere, da? Friere er jo for å gifte seg. Ikke å være forlovet i all evighet
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 For et koselig delfin-frieri! Håper noen tok bilde!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er slik at jeg _egentlig_ vil gifte meg etter 1år fra frieriet fant sted. Men, han ville ikke det. Altså, han ville fri han. Han klarte vel bare ikke å vente.. ) Og, jeg syns ikke jeg kunne si nei av den grunn, hehe Så, dessverre blir det nok noen år til, slik at vi har økonomi til å gifte oss.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Hehe, ja... Han haddde fikset to kamera til de, som de tok frem når hintet ble gitt.... ;o) Makan sier jeg bare ;o) Det ble tatt både bilder og det ble filmet..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Han fridde på valentines day etter en bedre middag med stearinlys og vin =) Veldig romantisk synes jeg. Vi hadde vært sammen 2,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå