Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Og hvordan ligger den i pris i forhold til f.eks H&M, Lindex..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Min oppfatning er at Name-it er mye dyrere enn H&M.
<3 Legoland <3 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Her kan du kjøpe det: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=name-it&x=29&y=2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Her er Name It en egen butikk hvor de kun har det merket. Syns prisene ligger ca på samme nivå som HM og Lindex, kanskje litt over på noen ting, men ikke mye. Vi har brukt klær derfra veldig mye, både fordi de har mye fint til gutt, noe få andre kjeder har og fordi fasongen på klærne har vært veldig god til sønnen min.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Er uenig i at det er mye dyrere, litt dyrere kanskje, men ikke mye. Ofte har de tilbud der også. Kjøpte 3 bodyer for 100 kr der for litt siden, og har kjøpt fullt antrekk med body, lett bukse, kjole og sokker til rundt 280 kr der. Blir ikke så mye billigere å handle samme antall plagg på H&M vil jeg tro. Exit butikker fører merket i hvertfall.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Name it har ofte egne butikker. Ofte finner du klærne på exit butikker også. Eller på nett, f.eks www.linuslotta.no Klærne er litt dryere enn hm og lindex, men også gjerne penere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå